به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۲۴۰۴۴

جملات مبهم ابراهیم رئیسی ادامه دارد

جملات مبهم ابراهیم رئیسی ادامه دارد
گروه فیلم: ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ساعتی قبل در آنتن زنده شبکه خبر گفت:پیوستن بریکس حتما موجب توانمندی بیشتر ما در حوزه قدرت سیاسی خواهد شد، چون ساختارهای ارتباط با ساختارهای موثر جهانی حتما قدرت سیاسی جمهوری اسلامی رو ساختارهای قدرت سیاسی رو حتما تقویت خواهد کرد، یعنی ارتباط با سازمان های جهانی است، حضور در سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به توان سیاسی ما خواهد افزود. یعنی هم در حوزه سیاسی و هم در حوزه اقتصادی به نفع کشور این ارتباط است.این اظهارات مبهم مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
....
مرجع : چندثانیه

۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۵۵
یعنی شما توقعتان از ایشان بیشتر بود؟ (436634)
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۲۱:۱۷
هم در حوزه سیاسی و هم در حوزه اقتصادی هم در حوزه علميه هم در حوزه زنان هم در حوزه فقرا به نفع کشور این ارتباط است (436647)
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۲۱:۵۷
خستگی سفره ایراد نگیرین (436648)
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۲:۳۳
ای کاش قبل سخنرانی مشاوران شما برایت کلاس بگذراند آنقدر اشتباه وتکرار نکنید آخر آبروی کشور بردید با این سخنرانی (436668)
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۳:۴۱
ایشان باید از روی نوشته بخوانند؛ نشان داده اند که نمی توانند متنی را که به ایشان داده شده حفظ کنند. احتمالاً آن متن این چنین بوده است:
پیوستن به بریکس حتما موجب توانمندی بیشتر ما در حوزه قدرت سیاسی خواهد شد، چون ارتباط با ساختارهای موثر جهانی حتما قدرت سیاسی جمهوری اسلامی را تقویت خواهد کرد، حضور در سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به توان سیاسی ما خواهد افزود. یعنی هم در حوزه سیاسی و هم در حوزه اقتصادی این ارتباط به نفع کشور است. (436670)
ایناز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۵۶
اصلا مبهم نیست یکم نگاه با انصاف و دقت نیاز داره همین! منظورش اینکه روشی که ما برای ارتباط با ساختار ها یا رویکرد های موثر سیاسی که در دنیا و کشور های دنیا وجود داره روش خوبی هست و باعث میشه در ساختار سیاسی ما هم تاثیر مثبت بزاره ما یه پلی داریم به نام ارتباط خوب به سمت سیاست خوبِ کشور های دیگه خب پس این پل باعث میشه ماهم سیاست و همچنین اقتصادمون پیشرفت کنه این کجاش مبهمه؟؟؟مثل بریکس (436737)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۱:۵۱
بریکس سازمان در خدمت دست پخت چین و روسیه جهت
چاپیدن آتشی افروخته نخواهد شد (436871)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها