به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۳۱۴۷۴

توخل این ستاره را نمی‌خواهد

توخل این ستاره را نمی‌خواهد
گروه ورزشی:توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، جایگاهش را در این تیم از دست داده و به نظر نمی‌رسد که شرایط تحت هدایت توماس توخل تغییر کند.به گزارش "ورزش سه"، توخل از زمان حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان سعی کرد تغییراتی اساسی را در این تیم و خصوصا در ترکیب آنها ایجاد کند. 

او از همان ابتدا نشان داد که به استفاده از بازیکنان جوان اهمیت زیادی می‌دهد و همین موضوع نگرانی بسیاری را برای هواداران بایرن که علاقه زیادی به مولر و تجربه بالای او از سالیان متوالی حضور در ترکیب این تیم داشت ایجاد کرد. دقایق حضور و اهمیت این اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در ترکیب این تیم تحت هدایت توخل به مرور کاهش پیدا کرد و او حالا به بازیکنی کاملا نیمکت‌نشین در آلیانز آرنا تبدیل شده که دیگر جایگاهی در ترکیب اصلی ندارد. 

کیکر خبر داده که این بازیکن 34 ساله حتی دیگر انتخاب اول سرمربی تیمش برای تعویض نیست و بازیکنانی مانند ماتیس تل و اریک ماکسیم چوپو موتینگ پیش از او قرار دارند و همین شرایط را برای مولر سخت کرده است.قرارداد مولر با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و با توجه به این که بعید به نظر می‌رسد شرایطش تا زمان حضور توخل روی نیمکت این تیم تغییر کند، این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل جاری از بایرن جدا شود. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها