به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۳۲۷۲۹

یک ستاره دیگر بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد

یک ستاره دیگر بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد
گروه ورزشی:ژول کنده به احتمال فراوان نمی تواند بارسلونا را در ال کلاسیکوی ششم آبان همراهی کند. فعلا غیبت دی‌یونگ و لواندوفسکی قطعی است.به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دیشب بارسا و گرانادا ژول کنده یکی از بدترین شب های فوتبالش را تجربه کرد. او روی گل دوم حریف اشتباه داشت و دو بار فریب برایان ساراگوسا را خورد تا دروازه بارسا باز شود. دقایقی بعد او به دلیل برخورد با گاوی از ناحیه پای چپ آسیب داد و هرچند پس از مداوا کنار زمین به میدان برگشت ولی خیلی زود متوجه شد که نمی تواند به کار ادامه دهد و تعویض شد. بدون شک کنده این بازی را فراموش نخواهد کرد و این از عصبانیتش هنگام رفتن به سمت نیمکت نیز مشخص بود.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، نتیجه اولین تست‌ها نشان می‌دهد که او مشکل رباط صلیبی ندارد ولی قرار است امروز تست‌های بیشتری انجام شود. بیشتر گمانه زنی‌ها در مورد رگ به رگ شدن پای او است و اگر این تایید شود، او راهی اردوی فرانسه نمی‌شود و در بارسلونا به ریکاوری خواهد پرداخت. کنده حالا خطر از دست دادن ال‌کلاسیکوی ششم آبان را شدیدا حس می‌کند و باید دید گزارش نهایی تیم پزشکی بارسا چه خواهد بود. 

دیگر مصدوم بارسا لامین یامال بود که در دقیقه 75 با خطای بازیکن حریف مشکلی جزئی پیدا کرد تا تعویض شود. مشکل او جدی نیست ولی ممکن است اردوی تیم ملی اسپانیا را از دست بدهد.بارسلونا در حال حاضر روبرت لواندوفسکی، پدری، دی‌یونگ و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها