به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۳۳۶۹۱

آغاز تحقیقات جدی یونایتد: اوضاع بحرانی است

آغاز تحقیقات جدی یونایتد: اوضاع بحرانی است
گروه ورزشی:منچستریونایتد تحقیقاتی را در زمینه جدی شدن بحران مصدومیت در بین بازیکنان این تیم آغاز کرده است.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شرایط سختی را در چند هفته اخیر سپری کرده و نتوانسته عملکردی که مورد انتظار مدیران و هواداران بود را ارائه دهد. 

اریک تن‎‌هاخ اولین شخصی است که مطابق انتظار از سوی بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها با انتقادات شدیدی مواجه شده اما مسئله این است که او در حال حاضر هشت بازیکن اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مصدومیت رافائل واران و لیساندرو مارتینز و همچنین لوک شاو ضربه بزرگی به خط دفاعی این تیم زد و شرایط نه چندان خوب دیگر مصدومان این تیم هم باعث شد که کار برای مربی هلندی دشوار شود.

حالا یونایتد تحقیقاتی را آغاز کرده تا مشخص شود که آیا مصدومیت‌هایی که بازیکنان این تیم به آن دچار شده‌اند الگوی مشخصی دارد و ممکن است دلیل خاصی در تمرینات داشته باشد یا خیر. گری اودریسکول که به تازگی از آرسنال به جمع شیاطین سرخ پیوسته و به عنوان مدیر بخش پزشکی ورزشی مشغول فعالیت شده قرار است نقش مهمی را در این تحقیقات ایفا کند و ابعاد مختلفی از شرایط بازیکنان مصدوم از تمرینات تا شرایط فیزیکی و تغذیه را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد تا شاید به نتیجه مشخصی برای حل این بحران در اولدترافورد دست پیدا کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها