به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۹۳۷۸

سیمئونه:رئال باعث شد از مربی‌گری متنفر شوم

سیمئونه:رئال باعث شد از مربی‌گری متنفر شوم
گروه ورزشی:دیه‌گو سیمئونه فاش کرد که پس از دومین شکست از رئال در فینال لیگ قهرمانان، از مربی‌گری و ماندن در اتلتیکو متنفر شده بود.به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو سیمئونه در دسامبر 2011 هدایت اتلتیکو را برعهده گرفت و توانست این تیم را متحول کند. تاریخ اتلتیکو را باید به قبل و بعد از سیمئونه تقسیم کرد. با مربی آرژانتینی اتلتیکو توانسته دو بار در هفت سال فاتح لالیگا شود (2014 و 2021) و او این تیم را دو بار به فینال لیگ قهرمانان نیز رسانده و هر دو بار البته برابر رئال مغلوب شده اند.

سیمئونه اخیرا قراردادش را تا 2027 تمدید کرد و حضورش در این باشگاه طولانی‌تر خواهد بود که یک رکورد در اتلتیکو و شاید فوتبال اسپانیا باشد.سیمئونه در مورد تمدید قراردادش گفت: «این مهم‌ترین تمدید قرارداد من با اتلتیکو بود و بسیار خوشحالم. ما قرار شده این پروژه جاه‌طلبانه را برای سال‌های بیشتری ادامه دهیم. ارتباط من با میگل آنخل خیل (مدیرعامل) و انریکه سرزو (رئیس) عالی است و این در توافق جدید بسیار کلیدی بود. ما در لیگی حضور داریم که دو غول بزرگ فوتبال اروپا را در خودش دارد. رقابت با رئال و بارسا بسیار سخت است ولی ما کار بزرگی را اینجا انجام داده‌ایم. قبلا هر بیست سال یک قهرمانی لالیگا کسب می‌کردیم و این فاصله حالا کمتر شده است. ما هر سال در لیگ قهرمانان هستیم و قبلا اینطور نبود.»

سیمئونه ادامه داد: «البته که به جدایی فکر کردم اما هرگز این یک تصمیم جدی نبود. یک سال پیش در همین مقطع شرایط ما خوب نبود و ایده‌هایم انگار جواب نمی‌داد. ما مسیر درستی پیدا نمی‌کردیم و آنجا به قطع همکاری هم فکر کردم ولی در زمستان اوضاع روبه‌راه شد.»

سیمئونه فاش کرد که یک بار به شکل جدی قرار بود از اتلتیکو برود: «من هم انسانم و احساسات دارم. ما که ماشین نیستیم. بعد از شکست از رئال در فینال لیگ قهرمانان 2016 در میلان، افسرده شدم. در بوینس آیرس بودم و از مربی‌گری متنفر شده بودم و می خواستم از اتلتیکو بروم ولی میگل آنخل به آرژانتین آمد و باهم طولانی حرف زدیم. او من را برای تمدید و ادامه کار متقاعد کرد. می‌توانم بگویم اگر او به دیدن من نیامده بود، من الان در اتلتیکو نبودم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها