به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۳۹۹۰۹

گوندوگان: ژاوی و پپ شبیه هم‌دیگر هستند

گوندوگان: ژاوی و پپ شبیه هم‌دیگر هستند
گروه ورزشی:ایلکای گوندوگان در مصاحبه‌ای از شباهت‌های ژاوی هرناندز و پپ گواردیولا و رویایش برای بازی در بارسلونا گفت.به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، کاپیتان تیم ملی آلمان، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، پس از شایعات بسیار به بارسلونا پیوست.

او در این تیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و یکی از ستون‌های خط هافبک تیم ژاوی بوده است. رفتار قابل تحسین او پس از ال‌کلاسیکو باعث شد هواداران و بازیکنان دیگر از او به عنوان بازیکنی با ذهنیت قوی نام ببرند. او در یک مصاحبه درباره شرایطش در بارسلونا و شباهت‌های ژاوی و پپ صحبت کرده است.

حضورم در بارسا؟
بارسلونا رویای من بود، همیشه دوست داشتم روزی در این باشگاه بازی کنم و این تابستان فرصت خوبی برای این کار بود. از این انتقال راضی هستم و امیدوارم چیزهای زیادی به‌دست بیاوریم.

پپ گواردیولا؟ 
من اخیراً در خانه‌اش در بارسلونا با او ملاقات کردم و با هم صحبت کردیم. او به من گفت که اگر من یا خانواده‌ام به چیزی نیاز داشته باشیم، همیشه می‌توانم با او تماس بگیرم.

ژاوی؟
من رابطه خوبی با ژاوی دارم. به‌خاطر او به بارسلونا آمدم، ما خیلی با هم‌دیگر سازگار هستیم. گواردیولا سال‌ها تجربه دارد، در حالی که ژاوی پنجمین فصل مربی‌گری و سومین فصلش در اروپا را سپری می‌کند، اما دیدگاه‌‌های فوتبالی آن‌ها بسیار شبیه به هم‌دیگر است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها