به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۴۰۵۳۳

اتفاق ناگوار برای ستاره سابق لیورپول

اتفاق ناگوار برای ستاره سابق لیورپول
گروه ورزشی:پدر روبرتو فیرمینو شنبه شب در جریان یک سفر خانوادگی به دبی درگذشت.به گزارش "ورزش سه"، خوزه روبرتو کوردیرو دی اولیویرا ۶۲ ساله در سفر خانوادگی به دبی دچار حمله قلبی شد. خانواده او همچنان در تلاش هستند تا با سفارت برزیل در این کشور تماس بگیرند تا جسد او را به ماسیو، شهر زادگاه این خانواده برگردانند.

دوستان نزدیک و مدیر برنامه‌های فیرمینو برای اولین‌بار این اطلاعات را تایید کردند. یکی از نزدیکان خانواده درباره او گفت:« او مرد بسیار خوبی بود. روح بزرگی داشت و بسیار بامزه بود. این اتفاق غیرمنتظره و باورنکردنی بود.»فیرمینو بارها اعلام کرده است که پدرش قهرمان زندگی‌اش است و برای اینکه او به فوتبالیستی بزرگ تبدیل شود، زحمات زیادی کشیده است.لاریسا پریرا، همسر فیرمینو، عکس‌هایی از خانواده‌شان، از جمله پدر همسرش، در سفری به یک شهربازی در دبی در شنبه شب، درست چند ساعت قبل از وقوع این اتفاق به اشتراک گذاشت.

ستاره سابق لیورپول نیز در واکنش به مرگ پدرش نوشت: «همه قهرمانان شنل نمی‌پوشند. به بعضی‌ها پدر می‌گویند. پدرم، خوزه، قهرمان دوران کودکی من، الهام‌بخش و الگوی من بود. مردی سخاوتمند، جدی، صادق و فداکار برای خانواده.»همسر این بازیکن نیز تصاویر و ویدئوهایی را با پدرشوهرش منتشر کرد و نوشت: «پروردگارا برای تجربه این لحظات سپاسگذارم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها