به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۴۷۵۹
اسیر حاشیه های پرسپولیس نخواهم شد

اظهارات نوروزی پس از پيوستن به پرسپولیس

گروه ورزشي: مهاجم جدید پرسپولیس تهران كه امروز (سه شنبه) در اين باشگاه حاضر و با این تیم قراردادی یک ساله به ثبت رساند. گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است اما من اسیر حاشیه های این تیم نخواهم شد.
اظهارات نوروزی پس از پيوستن به پرسپولیس
«رضا نوروزی» که امروز (سه شنبه) با تیم پرسپولیس تهران قراردادی یکساله به ثبت رسانده است، در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در هیچ تیمی به حواشی توجه نکرده است، اظهار داشت: البته می دانم بازی در تیم های بزرگ با تیم هایی که در گذشته در آنها بازی کرده ام، تفاوت دارد.

مهاجم اهوازي فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: در باشگاه های بزرگ از جمله پرسپولیس شما اگر هم دنبال حاشیه نباشید، حاشیه سراغ شما خواهد آمد و این مساله، کار را سخت می کند، با این همه سعی خواهم کرد اسیر حاشیه های این تیم بزرگ نشوم.

نوروزی با بیان اینکه در این تیم فقط به موفقیت می اندیشد، ادامه داد: تیم پرسپولیس در فصل جاری در سه جام معتبر شرکت کرد و من می خواهم در این تیم روند موفقی داشته باشم و فقط کار خودم را به نحو مطلوب انجام دهم. وی در باره کار با علی دایی و اینکه سرمربی تیم پرسپولیس عنوان آقای گلی جهان را به یدک می کشد نیز اظهار داشت: کار با دایی را دوست دارم و امیدوارم بتوانم چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم و برای تیم پرسپولیس گل های زیادی به ثمر برسانم.

نوروزی در پاسخ به این سوال که چرا زودتر به فکر بازی در تیم هایی همچون پرسپولیس نیفتاده است نیز گفت: هنگامی که در فولاد خوزستان آقای گل لیگ برتر شدم، چند پیشنهاد خوب داشتم که با مصدومیت کابوس وار پارگی رباط صلیبی روبه رو شدم و این مصدومیت باعث شد نتوانم تصمیم درستی بگیرم. وی در خصوص عملکردش در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال در تیم نفت تهران نیز عنوان کرد: فصل گذشته 11 گل برای این تیم به ثمر رساندم و با توجه به موقعیت و جایگاه این تیم در انتهای فصل از عملکرد خود رضایت دارم.

نوروزی اضافه کرد: در این تیم فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم. رقابت برای کسب رتبه های بالای جدول بسیار زیاد بود و از این رو تمرینات بسیار پرفشار بود. همچنین من پس از یک سال دوری از میادین و بازی در تیم نفت تهران به تیم ملی فوتبال رسیدم که رضایت بخش است.

مهاجم جدید تیم پرسپولیس در باره دلایل خط خوردنش از فهرست تیم ملی فوتبال نیز عنوان کرد: در اردوی آفریقای جنوبی تمام تلاشم را کردم و در دیدارهای دوستانه این تیم گلزنی نیز کردم ولی خط خوردم. البته از این بابت به هیچ وجه ناراضی نیستم و به انتخاب کادر فنی احترام می گذارم. وی در باره نتایج احتمالی تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برزیل نیز گفت: نمی توانم پیش بینی کنم اما می دانم بازیکنان برای کسب موفقیت تیم ملی هم قسم شده اند.

اسدالله از ناکجا آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۰:۳۴
امیدوارم موفق باشی (234811)
ارمان
United States
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ۰۲:۱۴
بی شک تکرار یک سید صالحی و حاتمی دیگر برای دایی، (234856)
مسعود
United States
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ۰۲:۱۶
هیچ مهاجمی در پیروزی موفق نمیشود یعنی نباید بشود چون رکورد های دایی نباید شکسته شود. (234857)
نننن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۲۳:۳۶
من می دانم ، سه بازی و بلیت بازگشت (234841)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ۰۲:۴۳
ای کاش برمیگشتی فولاد...
ولی حالا که رفتی به سوشا یاد بده یه تیم و یه شهر رو ارزون نفروشه...
السد...... (234863)