به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۵۶۱۳۱

پاسخ پپ به ستاره سابق یونایتد: نظرت مهم نیست

پاسخ پپ به ستاره سابق یونایتد: نظرت مهم نیست
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به اظهارات مطرح شده از سوی گری نویل واکنش نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، درخشش منچسترسیتی در چند فصل اخیر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان، کارشناسان و رسانه‌ها برای آنها به همراه داشته است. 
با این حال، نویل روز گذشته در پادکستی مدعی شده بود که این روند و موفقیت‌ها و قهرمانی‌های مداوم این تیم باعث شده است که حوصله او از تماشای بسیاری از مسابقات سر برود چون نتیجه از پیش مشخص است و سیتی هیجان را از بین برده است. 

این اظهارات مطرح شده از سوی مدافع سابق منچستریونایتد چندان به مذاق گواردیولا خوش نیامده است و او روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی این هفته برابر چلسی نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داد. سرمربی سیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه چیز به ما بستگی دارد و این که خودمان تا چه حد از این وضعیت راضی و خشنود هستیم. این چیزی است که فقط به ما تعلق دارد. اگر مردم این موفقیت را تحسین نمی‌کنند، واقعا مهم نیست. این موضوع بزرگی برای ما نخواهد بود. 

ما همچنان در این جایگاه قرار دارد و مهم این است که احساس کنیم همه چیز هنوز برای ما است. نه به دلیل تمجیدهایی که ممکن است از بیرون از این مجموعه دریافت کنیم یا حسرت‌هایی که وجود دارد، بلکه به خاطر خود ما.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها