به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۷:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۵۶۸۱۶

برنامه ویژه رئال برای راموس: مراسم باشکوه

برنامه ویژه رئال برای راموس: مراسم باشکوه
گروه ورزشی:رئال مادرید قصد دارد در دیدار برابر سویا مراسمی را برای ادای احترام به سرخیو راموس، ستاره سابق این تیم، برگزار کند.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی سویا به میدان برود. 

این بازی مهمی برای هر دو تیم در جدول رده‌بندی است اما در عین حال اولین باری است که راموس پس از ترک رئال مادرید به عنوان رقیب این تیم و برابر آنها در برنابئو حضور پیدا خواهد کرد و به همین دلیل برای او و همچنین هوادارانش بسیار خاص خواهد بود. 

حالا ادو آگیره، یکی از خبرنگاران معروف اسپانیایی، که رابطه نزدیکی با رئالی‌ها دارد خبر داده است که این باشگاه در پی برگزاری مراسمی است تا به نوعی به کاپیتان سابق این تیم که قرار است بار دیگر در سانتیاگو برنابئو حضور داشته باشد ادای احترام کند. 

این مراسم بسیار خاص و زیبا و احساسی خواهد بود و به نظر می‌رسد که راموس شب سختی را پس از برگزاری این مراسم در برنابئو در پیش خواهد داشت، خصوصا که با توجه به علاقه بسیار زیادش به رئال باید برابر هواداران این تیم در ورزشگاهی که سال‌ها در آن کاپیتانی کرده بود به میدان برود. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها