به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۵۸۲۲۱

طلسم تلخ ربیعی مقابل پرسپولیس؛ مرد بازنده

طلسم تلخ ربیعی مقابل پرسپولیس؛ مرد بازنده
گروه ورزشی:  محمد ربیعی حالا به گزینه‌ای برای همه نیمکت‌های لیگ برتر تبدیل شده است. زمانی از مذاکره‌اش با استقلال صحبت می‌شود و زمانی فولاد حاضر می‌شود همه خواسته‌هایش را محقق کند. سرمربی‌ای که پله پله توانسته خودش را بالا بیاورد اما یک پاشنه آشیل عجیب و غریب دارد و آن هم ناتوانی در شکست دادن پرسپولیس است.

این طلسم در رویارویی دور رفت پرسپولیس و ذوب‌آهن شکسته می‌شد اگر کمک داور، گل آفساید گولسیانی را مردود اعلام می‌کرد که نکرد. حالا یک بار دیگر، ربیعی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد و امیدوار است بالاخره برد را دشت کند.
 
ربیعی تاکنون 8 بار برابر پرسپولیس قرار گرفته و در هیچکدام از این بازیها، برنده نشده است و 2 مساوی و 6 باخت به دست آورده است. تیمهای ربیعی هرگز برابر پرسپولیس موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌شان نشده و تنها در نیمی از این بازیها یعنی 4 دیدار موفق به باز کردن دروازه رقیب شده‌اند. ربیعی روی نیمکت تیمهای بادران (جام حذفی) و مس رفسنجان و ذوب‌آهن (لیگ برتر) برابر پرسپولیس قرار گرفته است. در این 8 بازی، ربیعی و تیمهایش 4 گل زده و 11 گل خورده‌اند. ربیعی به عنوان میزبانِ پرسپولیس، یک بار مساوی کرده و 2 بار شکست خورده است.

رویارویی‌های ربیعی با پرسپولیس، روند ریاضی جالبی هم دارد: باخت، باخت، باخت، مساوی، باخت، باخت، باخت، مساوی و حالا بازی این هفته. بازهم او و تیمش می‌بازند؟ربیعی بدشانس هم هست که زمانی به پرسپولیس رسیده که این تیم بعد از شکست‌دادن تراکتور و همچنین اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم قدرتمندی تبدیل شده است که شکست‌دادن آن کار سختی است.
مرجع : فوتبالی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها