به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۶۸۵۹۱

مدرک لیسانس حسابداری رائفی‌پور تایید شد

مدرک لیسانس حسابداری رائفی‌پور تایید شد
گروه سیاسی: سایت چندثانیه نوشت: دیروز پس از انتشار مدرک کارشناسیِ حسابداری علی‌اکبر رائفی پور، تعدادی قلیلی از طرفداران ایشان با ایجاد تشکیک در اصل مدرک، تاریخ تولد، شماره ملی، برخی نمرات پایین ایشان خصوصا در حوزه اقتصاد و مسائل دینی و تصویر چهره رائفی پور، قصد داشتند اصل مدرک کارشناسی وی با معدل ۱۵ در دانشگاه پیام نور شاهرود را زیر سوال ببرند و بگویند آن جعلی است.
اطلاعات منتشر شده از سامانه‌ ثنای رائفی پور که چندماه پیش به طور علنی برای اکثر افرادی که در قوه قضایه پرونده داشتند (شاکی یا متشاکی) بیرون آمد نشان می‌دهد، مدرک کارشناسی حسابداری رائفی پور در دانشگاه پیام نور شاهرود درست و اصل است‌.

شماره ملی علی اکبر رائفی پور با چهارشماره آخر (۸۰۵۱) دقیقا با شماره ملی وی در ثنا تطبیق دارد. تاریخ تولد اول فروردین ۱۳۶۴ نیز دقیقا همان است که در ثنای این فرد وجود دارد. نام پدر و تاریخ پایان مدرک کارشناسی حسابداری وی نیز با مستندات سخنرانی رائفی در سال ۸۹ و در صفحات شخصی رائفی پور و موسسه‌اش تطبیق دارد.
تصویر رائفی پور در سخنرانی‌های سال ۸۹ نیز با تصویر رائفی پور در مدرک وی دقیقا یکی است.
نتیجه گیری: مدرک کارشناسی حسابداری رائفی‌پور در دانشگاه پیام نور شاهرود با معدل ۱۵، دقیق و اصلی است.

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ۲۱:۱۰
یه مرد پیدا بشه مدرک حسن عباسی رو هم رو کنه. (439893)
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ۲۳:۳۲
اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم ایشان که عددی نیست بزرگ‌تر از این اقا مدارک دکتر ومهندس دارند وهمش هم تایید شده من‌خودم دکترای اقتصاد دارم سربازان امریکایی را گروگان میگیریم وبابت آزادی میلیون ها دلار میگیرم‌واقتصاد مملکت را حل می کنیم این از همان مدرک هاست (439895)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها