به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۷۳۵۱۱

عبدالناصر همتی و خوش‌چهره هم ثبت‌نام کردند

عبدالناصر همتی و خوش‌چهره هم ثبت‌نام کردند
گروه سیاسی: رئیس کل اسبق بانک مرکزی در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سه سال پیش گفتم امروز جایگاه اقتصادی کشور و رفاه مردم همتراز با آنها نیست امروز بعد از سه سال درستی حرفم را درک می‌کنید.
عبدالناصر همتی افزود: تورم سرسام آور و افسارگسیخته این دوره، کاهش شدید ارزش پول ملی و تشدید ناترازی جدی در شبکه بانکی و ادامه تحریم های ظالمانه امکان رشد و پیشرفت کشور را به شدت محدود کرده است. در این سال ها سطوح فقر به شدت افزایش یافته و قدرت خرید مردم به کمتر از نصف کاهش یافته است امروز همچنان امیدوار به آینده هستم. امیدواری من هر روز بیشتر می شود. آینده این کشور در دست جوانانی نیست که به دنبال یک زندگی همراه با عزت و رفاه هستند. وی افزود: آینده این کشور در دست جوانانی است که به دنبال یک زندگی باعزت و همراه با رفاه هستند. امروز دیگر زمان آزمون و خطا نیست. امروز تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است. او ادامه داد: نگاه «کنترل مردم» باید به «اعتماد به مردم» تغییر کند. برای رفع تحریم باید توافق ملی ایجاد کنیم و برای خنثی‌سازی تحریم باید کاسبان تحریم را از دسترسی به ثروت مردم دور کنیم.
محمد خوش‌چهره، نماینده اسبق مجلس و استاد اقتصاد دانشگاه تهران، هم امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها