به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۰۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۷۳۹۵۲

همکاری دوباره ایجرتون با اپل

همکاری دوباره ایجرتون با اپل
گروه فرهنگی:تارون ایجرتون که این روزها بازیگر کارهای تلویزیونی شده است، در یک سریال تازه نقش اصلی را بازی می‌کند.به گزارش صبا، مجموعه جدید تارون ایجرتون با حال و هوایی درام و با نام «آتش افروز/ فایرباگ» جلوی دوربین می‌رود و با اضافه شدن چند بازیگر تازه به این سریال، کلید فیلمبرداری آن تا یک ماه دیگر زده می‌شود.

شبکه اپل تهیه‌کننده «فایرباگ» است و گرگ کینیر، راف اسپال، هانا امیلی اندرسون و نتاره گوما مباهو دیگر بازیگران تازه‌ای هستند که به آن پیوسته‌اند. همچنین قبل از این، جان لگوئیزمو و جورنی اسمولت برای بازی در دو نقش مهم دیگر سریال انتخاب شده بودند.

بحث تولید «فایرباگ» از دسامبر ۲۰۲۲ مطرح شد و در این مدت، کار نگارش فیلمنامه آن تکمیل شد.
این سریال نه قسمتی با نگاهی به یک حادثه واقعی ساخته می‌شود و یک کارآگاه سمج و پرکار را در راس ماجراهای خود دارد.

این کارآگاه که در زندگی سخصی خود با دردسرها و مشکلات زیادی روبه‌رو است و گذشته‌ای تاریک و پنهان دارد، با یک افسر تحقیق کننده وراج همراه می‌شود تا بتوانند دو آتش افروز خطرناک را پیدا و دستگیر کنند.

سازندگان سریال از این مجموعه به عنوان اثری اسم می‌برند که قصد دارد نگاهی عمیق‌تر و همه جانبه‌تر به مشکلات اساسی یک جامعه پیشرفته داشته باشد.ایجرتون سال قبل در درام اجتماعی «پرنده سیاه» شبکه اپل حضور داشت که با استقبال بالای تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. جالب این است که گرگ کینیر نیز در این سریال با ایجرتون همبازی بود.

دنیس لهان برنامه‌ساز مشهور و موفق تلویزیونی، خالق «فایرباگ» است و می‌گوید از مدت‌ها قبل در فکر تولید آن بوده است.ایجرتون ۳۴ ساله انگلیسی تبار در کنار بازی در این سریال، یکی از تهیه کنندگانش هم هست.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها