به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۷۷۲۶۶

کمک ۵۰ میلیون دلاری  به کارزار انتخاباتی ترامپ

کمک ۵۰ میلیون دلاری  به کارزار انتخاباتی ترامپ
گروه بین الملل: یک میلیاردر محافظه‌کار به تنهایی ۵۰ میلیون دلار به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ماه نوامبر آمریکا، کمک کرد.
یک صندوق جمع‌آوری کمک‌های انتخاباتی به نام «مگا اینک» در اسنادی که تحویل کمیسیون انتخاباتی فدرال داد فاش کرد که ماه قبل، بیش از ۶۸ میلیون دلار کمک دریافت کرده است. مگا مخفف شعار انتخاباتی  ترامپ «دوباره به آمریکا عظمت بدهیم» است.
 ۵۰ میلیون دلار از این مبلغ را تیموتی مِلون، از وارثان خانواده بانکدار ملون در پیتزبورگ، اهدا کرده است. ده میلیون دلار دیگر از این رقم را دو میلیاردر، به نام‌های لیز و دیک ایلاین، اهدا کرده‌اند. ملون این کمک را یک روز بعد از آن ارسال کرد که ترامپ در ۳۴ مورد اتهام جعل اسناد کسب‌وکار در پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک هنرپیشه فیلم‌های پورن مجرم شناخته شد.
 ملون همچنین بزرگترین اهداکننده کمک به کارزار انتخاباتی نامزد مستقل، رابرت اف کندی جونیور، است. او حداقل ۲۰ میلیون دلار به صندوق «ارزش‌های آمریکایی» نزدیک به  کندی پرداخت کرده است.این صندوق‌ها موسوم به «سوپر پک»، «کمیته‌های اقدام سیاسی» هستند که می‌توانند بدون محدودیت برای حمایت مالی از یک نامزد انتخابات پول جمع کنند.
کمک‌های اهدایی ملون به متحدان  ترامپ کمک کرده است در هفته‌های اخیر از این نظر از متحدان جو بایدن پیشی بگیرند. ملون، که در وایومینگ زندگی می‌کند و عکس‌های زیادی از او وجود ندارد، یک خلبان آماتور است که در شرکت‌های مرتبط با صنعت حمل و نقل سرمایه‌گذاری و آنها را مدیریت کرده است.نشریه فوربز میزان دارایی‌های خانواده ملون را ۱۴.۱ میلیارد دلار تخمین می‌زند.در همین حال رویترز گزارش داد که مایک بلومبرگ، میلیاردر، تقریبا ۲۰ میلیون دلار به صندوق‌های حامی جو بایدن، نامزد حزب دمکرات در انتخابات، کمک کرده است.یک «سوپر پک» حامی کندی  گزارش داد که ماه پیش فقط حدود ۲۸۰ هزار دلار جمع آوری کرده است که هیچ بخشی از آن از طرف  ملون نبود.
 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها