به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۷۷۵۲۹

عادل العربی و بلال فلاح درباره «پسرهای بد۵» چه گفتند؟

عادل العربی و بلال فلاح درباره «پسرهای بد۵» چه گفتند؟
گروه فرهنگی:عادل العربی و بلال فلاح کارگردانان قسمت چهارم «پسرهای بد» امیدوارند چراغ سبز تولید پنجمین قسمت آن از سوی تهیه‌کنندگانش صادر شود.به گزارش صبا، عادل العربی و بیلال فلاح فیلمسازان نروژی دنیای سینما استقبال عظیم تماشاگران بین المللی از فیلم را بهترین دلیل برای تولید قسمت بعدی آن می‌دانند. آنها در مصاحبه‌ای می‌گویند ویل اسمیت و مارتین لاورنس هم موافق چنین کاری هستند.
 
با این حال، این دو امیدوار هستند در صورت محقق شدن این امر، خودشان پشت دوربین فیلمبرداری قرار گیرند و نه یک فیلمساز دیگر!فلاح در پاسخ یک خبرنگار گفت: «هنوز چراغ سبزی برای ساخت قسمت پنجم به ما داده نشده، اما یکی دو تا از تهیه کنندگان فیلم در صحبتهای خصوصی با ما، در رابطه با ساخت قسمت بعدی صحبت‌هایی کرده و قول‌هایی داده‌اند.»

العربی در ادامه چنین گفت: «البته فعلا هیچ چیزی قطعیت نیافته و ما هم اکنون در حال جشن گرفتن این موفقیت هستیم. دو تهیه کننده مورد صحبت هنوز صحبتی درباره موضوع و پروژه مشخصی نکرده‌اند. با این حال، من و فلاح فکر می‌کنیم که تولید کنندگان پسرهای بد هم از فکر تولید قسمت بعدی استقبال خواهند کرد.»

این دو فیلمساز در رابطه با داستان قسمت بعدی و این پرسش که طرح و ایده مشخصی در ذهن دارند یا نه، درباره احتمال ساخت یک اسپین آف صحبت می‌کنند. با این وجود، هیچ‌یک از این دو درباره داستان این اسپین آف و اینکه این داستان ماجراها را به کدام سمت برده و در رابطه با چه چیزهایی صحبت می‌کند، توضیحی نمی‌دهند.

این در شرایطی است که فلاح بر روی تنوع لوکیشن و مکان های فیلمبرداری قسمت پنجم تاکید می کند و از نقاطی چون دبی، لندن، مراکش، فرانسه و چند کشور دیگر آسیایی و آفریقایی اسم می‌برد.
مدیران شرکت سونی که پسرهای بد را تهیه و تولید می کنند، در رابطه با مصاحبه سازندگان قسمت پنجم و اظهارات آنها تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند.

تلاش رسانه‌ها برای کسب خبر از ویل اسمیت و مارتین لاورنس هم تاکنون راه به جایی نبرده است.
«پسرهای بد۴»که حدود دو هفته قبل در آمریکا و حدود ۴۵ کشور دیگر دنیا اکران عمومی شد، تا حالا توانسته به فروش کلی جهانی ۴۲۶ میلیون دلار دست پیدا کند و لقب یکی از بلاک باسترهای فصل تابستان ۲۰۲۳ را از آن خود کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها