به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۷۸۰۹۲

تامین قطعات آئودی چگونه انجام می شود؟

تامین قطعات آئودی چگونه انجام می شود؟
گروه اقتصادی:تب و تاب واردات خودروهای برقی بدون ایجاد زیرساخت های مناسب بزودی منجربه چالش برای مشتریان این محصولات خواهد شد.این نوع واردات بی رویه توام با عدم توسعه رفتار و فرهنگ رانندگی، در آینده نزدیک سبب چالش تامین قطعه برای مالکان خودروهای برقی خواهد شد.

به گزارش بازار،به تازگی برخی از شرکت های وارد کننده خودرو اقدام به واردات محصولات آئودی کردند. باتوجه به سابقه نه چندان مقبول این برند آلمانی در کشور، باید از شرکت های واردکننده پرسید؛ قطعات برند آئودی چگونه تامین می شود؟ چند نمایندگی توسط این شرکت ها برای عرضه خدمات پس از فروش به محصولات برقی آئودی احداث شده است؟

وضعیت شارژ غیرقابل قبول
برخی از خودروهای برقی به باتری های با ظرفیت بالا مجهز هستند، در این میان اگر خودرویی با باتری ۲۰۰ کیوواتی مجهز باشد، با دستگاه های شارژ خانگی که ظرفیت بیشتر از ۳ کیلووات ندارند، بیشتر از ۸ ساعت زمان جهت شارژ نیاز دارند.

در اینجا باید از شرکت مپنا به عنوان تولید کننده خودروهای برقی سوال کرد که قیمت ایستگاه شارژ خانگی چقدر است؟ تاکنون این شرکت چند دستگاه از این نوع شارژرها فروخته؟ آیا مالکان خودروهای برقی می توانند از این دستگاه ها در خانه استفاده کنند؟ شاید نیاز باشد که شرکت مپنا در خصوص تولید ایستگاه های شارژ باید شفاف سازی کند.شرکت های واردکننده یا مونتاژ کننده خودروهای برقی، تاکنون چند پک باتری جهت ارائه خدمات پس از فروش یا خرابی احتمالی تامین کردند؟
برچسب ها: خودرو برقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها