به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۷۹۰۹۷

مبارزه پاول ماسکل و پدرو پاسکال در گلادیاتور۲

مبارزه پاول ماسکل و پدرو پاسکال در گلادیاتور۲
گروه فرهنگی:پارامونت اولین تصاویر رسمی فیلم «گلادیاتور۲» ریدلی اسکات را منتشر کرد.به گزارش صبا، بخش زیادی از این تصاویر روی شخصیت لوسیوس با بازی پاول مسکل و شخصیت پدرو پاسکال است که طبق این تصاویر باید منتظر مبارزه این دو شخصیت در طول فیلم باشیم. همچنین در یک تصویر شاهد بازگشت کانی نیلسن در نقش لوسیلا هستیم و در یک تصویر دیگر ریدلی اسکات دیده می‌شود.
 
پارامونت اعلام کرد که اولین تریلر فیلم «گلادیاتور۲» در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۹ تیر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.  پاول مسکل در نقش لوسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین، پدرو پاسکال، جایمن هانسو، فرد هچینگر، می قلماوی، درک جاکوبی، لیور راز، پیتر منسا، مت لوکاس، تیم مک‌اینرنی و الکساندر کریم از جمله بازیگران فیلم هستند.

پل مسکال در گفت‌وگویی درباره ایفای نقش خود در این اثر گفته است:«فقط می‌خواستم بزرگ و قوی و مثل کسی به نظر برسم که وقتی که در شرایط سخت قرار می‌گیرد می‌تواند کمی آسیب برساند. از طرف دیگر فکر می‌کنم که برخی برای رسیدن به آن ظاهر بی‌نقص بیشتر به مدل زیرپوش شبیه می‌شوند تا یک جنگجو.»

همچنین ریدلی اسکات گفته که این فیلم برای او جنبه‌های شخصی دارد و یادآور کودکی در جنگ جهانی دوم و سفر به آلمان است؛ «من فرزند جنگ هستم، یعنی هر شب زیر بمباران و در پناهگاه اندرسون می‌خوابیدم.

بنابراین آیا علاقه‌ای داشتم که بدانم آلمانی‌ها که هستند؟ نه. در سال ۱۹۴۷، وقتی ۱۰ ساله بودم، با کشتی به آلمان رفتم تا در هامبورگ و فرانکفورت زندگی کنم چون پدرم در صف اول بازسازی آلمان با چیزی بود که اسمش را «طرح مارشال» گذاشته بودند. در پایان، وقتی کارمان تمام شد، گفت: «خیلی خوب، حالا باید برویم»، اما آلمان‌ها نمی‌خواستند او برود.

در بندرگاه به او سمتی پیشنهاد شد اما او گفت: «باید برگردم به کشورم.» عجیب اینکه به نظر من باید آن شغل را قبول می‌کرد.»فیلم «گلادیاتور۲» در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها