به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۹۱۷۱

استقلال و یک حکم سنگین: پول خون سیاوش

استقلال و یک حکم سنگین: پول خون سیاوش
گروه ورزشی:باشگاه استقلال در پرونده شکایت سیاوش یزدانی به پرداخت بیش از 66 میلیارد ریال محکوم شد.به گزارش "ورزش سه"، در نیم فصل لیگ بیست و دوم بود که سیاوش یزدانی با تصمیم ریکاردو ساپینتو، از استقلال کنار گذاشته شد. این مدافع باتجربه، سپس راهی سپاهان شد اما برای گرفتن باقی‌مانده طلبش، از استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

داستان از این قرار بود که گفته می‌شد با پیوستن یزدانی به سپاهان، باشگاه استقلال باید ما به تفاوت رقم قرارداد این بازیکن با آبی‌ها و قرارداد جدیدش با تیم اصفهانی را پرداخت کند.حالا و با حکمی که کمیته تعیین وضعیت داده، استقلال باید بیش از 6.6 میلیارد تومان را به این بازیکن بپردازد. البته یزدانی در شکایت اولیه خود خواستار دریافت 15 میلیارد تومان بوده است که میزان 8.6 میلیارد از این درخواست، توسط کمیته تعیین وضعیت رد شده است.

در حکم صادره آمده است:با توجه به شکایت سیاوش یزدانی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 64 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیارد و 441 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 86 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها