به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۷۹۴۹۶

توصیه علی مطهری به مرددین برای شرکت در انتخابات

توصیه علی مطهری به مرددین برای شرکت در انتخابات
گروه فیلم:نماینده پیشین مجلس گفت: ممکن برخی مرددین فکر کنند «رییس‌جمهور کاره‌ای نیست و کاری نمی‌تواند کند» در حالیکه اینطور نیست. اینکه اینکه چه کسی رئیس جمهور باشد خیلی در وضع کشور موثر است ممکن است رئیس جمهور خیلی از کارها را نتواند انجام دهد ولی خیلی از کارها را هم می تواند بکند.
 
به گزارش ایلنا،علی مطهری در جریان حضور در حسینیه ارشاد  برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرچقدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد به نفع کشور است و هر چقدر رئیس‌جمهور آرای بیشتری داشته باشد با پشتوانه اجتماعی بیشتری می‌تواند کارهایش را انجام دهد.

وی افزود: ممکن برخی مرددین فکر کنند «رییس‌جمهور کاره‌ای نیست و کاری نمی‌تواند کند» در حالیکه اینطور نیست. اینکه اینکه چه کسی رئیس جمهور باشد خیلی در وضع کشور موثر است ممکن است رئیس جمهور خیلی از کارها را نتواند انجام دهد ولی خیلی از کارها را هم می تواند بکند.

این نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: هرچه مشارکت بیشتر باشد هم برای جایگاه کشور در دنیا مهم است و هم برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی در آینده مهم است و به نفع خود مردم است مردم تحت تأثیر تبلیغات خارجی قرار نگیرند و ان‌شاءالله خیلی فعال در انتخابات شرکت کنند.
....
برچسب ها: علی مطهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها