به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۷۹۶۶۴

چگونه از کیش به دبی برویم

گروه گردشگری: دبی از پرطرفدارترین شهرهای گردشگری در مجاورت ایران است و راه‌های متفاوتی برای سفر به آن وجود دارد.
چگونه از کیش به دبی برویم
 مسافرانی که قصد گشت‌وگذار در دبی با تور دبی را دارند، می‌توانند از بین پرواز هوایی یا سفر دریایی به این شهر، یک گزینه را انتخاب کنند. سفر هوایی به دبی از کیش نسبت به سفر دریایی مدت زمان کوتاه‌تری دارد. هر کدام از این راه‌ها مزایایی به همراه دارند که مسافران با توجه به بودجه و سلیقه شخصی، یکی از این دو را برای تجربه تور دبی انتخاب می‌کنند.

تهیه ویزای توریستی برای سفر به دبی از کیش
برای سفر هوایی یا دریایی به دبی ابتدا باید اقدام به دریافت ویزای توریستی کنید. ویزای توریستی دبی را می‌توان از آژانس‌های مسافربری تهیه کرد. تهیه این ویزا نیازی به مراجعه به سفارت و مصاحبه حضوری ندارد و برای اقامت کم‌تر از 60 روز صادر می‌شود. همچنین وجود اعتبار حداقل ۶ ماهه پاسپورت برای دریافت ویزای دبی الزامی است.

سفر هوایی از کیش تا دبی
با انتخاب سفر هوایی از کیش به دبی می‌توانید سفری آسان و البته سریع داشته باشید. در شهرهای مختلف ایران پروازهای متعددی به مقصد دبی وجود دارد که شما را قادر می‌سازد، از شهرهای بزرگ به دبی بلیط تهیه کنید و یا اینکه مستقیم به کیش رفته و سپس بلیط پرواز کیش به دبی را تهیه کنید. پس از فرود آمدن در فرودگاه بین المللی دبی که تنها 4 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، می‌توانید به گشت‌و‌گذار در این شهر جذاب بپردازید.
از آنجاییکه کیش فاصله کمی تا دبی دارد، گردشگران بسیاری برای سریع‌تر رسیدن به مقصد تهیه بلیط هواپیما را ترجیح می‌دهند. جهت خرید بلیط هواپیما کیش_ دبی و آشنایی با تور مسافرتی می‌توانید به سایت‌های مربوطه مراجعه کنید. در این سایت‌ها نوع هر پرواز و هزینه بلیط درج می‌شود. هزینه بلیط هواپیما نسبت به بلیط کشتی کمی بالاتر خواهد بود.



قیمت بلیط هواپیما کیش دبی
قیمت بلیط هوایپما کیش به دبی یکی از مهم‌ترین عواملی است که هنگام سفر باید به آن توجه کرد. نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی برای بلیط هواپیما اعلام کرد؛ زیرا این هزینه‌ها باتوجه به عواملی نظیر کلاس پرواز، تعطیلات و... تغییر می‌کنند. برخی از مواردی که قیمت بلیط هوایپما کیش دبی را تحت تاثیر قرار می‌دهند عبارتند از:
•    کلاس پروازی: بلیط‌های فرست کلاس بالاترین قیمت و بلیط‌های اکونومی پایین‌ترین قیمت را دارند.
•     زمان سفر: زمان سفر هزینه‌های مسافرتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدت زمان پرواز کیش تا دبی
فاصله هوایی کیش تا دبی حدود ۱۹۰ کیلومتر (۱۲۳ مایل) است. پرواز هوایی کیش تا دبی حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. البته این زمان به نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی بستگی دارد. گاهی اوقات این مدت زمان به دلیل شرایط جوی کمی افزایش می‌یابد؛ اما در مقایسه با سفر دریایی همچنان مدت کوتاه‌تری طول می‌کشد تا به دبی برسید.

مزایای سفر از کیش تا دبی با هواپیما
اگر از افرادی هستید که تمایل دارید هر چه سریع‌تر به مقصد برسید، انتخاب پرواز هوایی برایتان گزینه مناسبی است. هواپیما مسیر بین کیش و دبی را در زمان کوتاه‌تری طی می‌کند و محیط تمیزتری نسبت به کشتی دارد. در مورد هزینه آن باید گفت که قیمت بلیط هوایپما از بلیط کشتی بالاتر است؛ اما در برخی اوقات از سال قیمت سفر با هر دو این وسایل نقلیه برابر می‌شود.

سفر دریایی از کیش تا دبی
علاوه بر هواپیما شما می‌‌وانید از مسیر دریا نیز از کیش به دبی برسید. افرادی که به سفرهای دریایی علاقه دارند و کمی طولانی شدن مسیر برایشان در تور دبی برایشان اهمیتی ندارد، سفر به دبی از کیش با کشتی را ترجیح می‌دهند. برنامه سفر با کشتی به عواملی مانند زمان حرکت، بنادر مبدا و مقصد، روزهای حرکت و شرایط هواشناسی بستگی دارد. در این مسیر می‌توانید چشم‌اندازی جذاب از دریای خلیج‌فارس، حیوانات آبزی و آسمان پهناور داشته باشید.

تهیه بلیط کشتی برای سفر به دبی از کیش
برای تجربه سفر دریایی از کیش به دبی می‌توانید بلیط کشتی را از سایت‌های آژانس‌های مسافرتی خریداری کنید. البته خرید بلیط کشتی از دفاتر مسافرتی در بوشهر، بندرعباس، خرمشهر و بندر لنگه نیز امکان‌پذیر است. اگر در مورد برنامه، مسیر و زمان‌بندی حرکت کشتی‌ها تحقیق کنید، می‌توانید بلیطی متناسب با برنامه و بودجه خود تهیه نمایید. همچنین بهتر است حدود ۴ ساعت قبل از زمان حرکت کشتی به بندر بروید.

هزینه سفر به دبی با کشتی
اگر می‌خواهید در تور دبی سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، سفر با کشتی به دبی بهترین راه است. برای خرید بلیط رفت و برگشت کشتی باید بودجه‌ای حداکثر ۶ میلیون تومان در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که هزینه سفر تنها به خرید بلیط بستگی ندارد و باید هزینه دریافت ویزا، رفتن به بندر، هتل و... را هم در نظر بگیرید. با این حال اگر با کشتی به دبی سفر کنید، می‌توانید به صورت قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید.



مزایای سفر به دبی از کیش با کشتی
هزینه کم‌تر اولین و مهم‌ترین مزیتی است که سفر دریایی در تور دبی به همراه دارد. علاوه بر این، سفر دریایی برای افرادی که ترس از ازتفاع دارند، روشی مناسب محسوب می‌شود. از دیگر مزایای سفر دریایی به دبی می‌توان به فرصت تماشای چشم‌انداز زیبا از دریا و ثبت عکس‌های به‌یادماندنی اشاره کرد. کشتی‌ها خدمات تفریحی و رفاهی فراوانی همچون استخرهای بزرگ با مناظر دریا، رستوران‌های لوکس و باشگاه‌های شبانه ارائه می‌دهند. همچنین با کشتی می‌توانید بار بیشتری حمل کنید.

مدت زمان سفر کیش تا دبی با کشتی
سفر به دبی از کیش با کشتی تنها ۴ ساعت طول می‌کشد. مسافران پس از گذراندن ۴ ساعت روی کشتی که از خط دریایی مسافری در مسیر کشتی_ دبی افتتاح شده است، به مقصد خود می‌رسند.

سخن پایانی
سالانه گردشگران زیادی توسط تور دبی به این شهر لوکس و دیدنی سفر می‌کنند. پرواز هوایی و سفر دریایی دو گزینه‌ پیش روی مسافران برای رسیدن به این کشور است که از نظر مدت زمان سفر و هزینه تفاوت‌هایی دارند. سفر دریایی از کیش به دبی روش ارزان‌تر نسبت به سفر هوایی است؛ ولی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. لازم به ذکر است که قیمت بلیط هواپیما نیز به کلاس پروازی آن بستگی دارد. برای سفر به این شهر با تور دبی لازم است ویزای توریستی را نیز تهیه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها