به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۸۱۵۵۳

تزریق چربی به واژن مزایا و معایب

گره کسب و کار: از دست رفتن زیبایی اندام‌های جنسی برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند بر روابط جنسی آن‌ها با همسران‌شان تاثیر منفی بگذارد. اندام تناسلی برخی از خانم‌ها به دلایل متعددی دچار افتادگی شده و علاوه‌بر جنبه‌های ظاهری، عملکرد جنسی آن‌ها را نیز با مشکل مواجه می‌سازد.
تزریق چربی به واژن مزایا و معایب
تزریق چربی به واژن یکی از راه‌های رفع افتادگی آن و تامین جنبه‌های زیبایی واژن است که به فراوانی استفاده می‌شود. این روش درمان ترمیم زیبایی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی به واژن در تهران می‌تواند عوارض این عمل زیبایی را کاهش داده و بر مزایای آن بیافزاید. با ما همراه باشید تا ضمن بررسی این روش درمان ترمیمی زیبایی، بهترین دکتر تزریق چربی به واژن در تهران را معرفی کنیم.

تزریق چربی به واژن
اندام‌های تناسلی مانند سایر قسمت‌های بدن با افزایش سن، شادابی و زیبایی خود را از دست می‌دهند. علاوه‌بر افزایش سن عوامل دیگری مانند: زایمان‌های متعدد، کاهش وزن‌های شدید، عوارض برخی از داروها، مشکلات ژنتیکی و ... باعث از دست رفتن زیبایی و شادابی این اندام می‌شود. از بین رفتن شادابی واژن با افتادگی و تیرگی پوست این قسمت، خود را نشان می‌دهد. روش‌های مختلفی برای جوانسازی واژن وجود دارد که در بین آن‌ها تزریق چربی نیز به‌عنوان یک روش موثر شناخته می‌شود.
با تزریق چربی می‌توان علاوه‌بر رفع چین و چروک و جوانسازی واژن، عملکرد جنسی را نیز در خانم‌ها تقویت کرد. در این روش درمان زیبایی هیچ ماده بیگانه‌ای وارد بدن نمی‌شود و از چربی‌های گرفته‌شده از سایر قسمت‌های بدن به واژن تزریق می‌شود؛ در نتیجه با عوارض تهاجمی زیادی روبه‌رو نخواهید شد؛ اما به‌هرحال اگر دکتر تزریق چربی به واژن در تهران این روش را به درستی و براساس شرایط بیمار انجام ندهد، ممکن است بدن فردی که تزریق انجام داده، ری‌اکشن‌های جدی و خطرساز نشان دهد.

نحوه انجام تزریق
برای انجام این روش درمان زیبایی ابتدا از قسمت‌های مختلف بدن مانند: شکم، پهلوها یا ران مقدار لازم چربی گرفته می‌شود، سپس چربی گرفته شده از بدن پاکسازی و تصفیه می‌شود و یک چربی شفاف در واژن تزریق می‌شود. برداشتن چربی از نواحی مختلف بدن به‌خصوص شکم با یک دستگاه مخصوص انجام می‌شود. این روش ترمیمی زیبایی به بیهوشی عمومی نیازی ندارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. محل دقیق تزریق چربی به واژن، لابیا ماژور است.

ماندگاری تزریق
تزریق چربی لابیای ماژور تورم کمی ایجاد می‌کند. مدتی بعد از اینکه التهاب واژن کاهش پیدا کرد، تعداد کمی از سلول‌های چربی از بین می‌روند. میزان تخریب سلول‌ها به عوامل مختلفی ازجمله مهارت دکتر تزریق چربی به واژن در تهران در ساکشن درست چربی، ابزارهای ساکسن چربی، قسمتی که چربی از آن برداشته شده و ری‌اکشن بدن بیمار بستگی دارد. از بین رفتن تعداد کمی از سلول‌های چربی بعد از تزریق در واژن طبیعی است؛ اما اثری که میزان چربی‌های باقیمانده بر جوانسازی واژن می‌گذارند، دائمی خواهد بود؛ چون این چربی‌ها در قسمت تزریق شده ماندگار هستند.

مزایای تزریق چربی به واژن
مزیت قابل توجه در استفاده از این روش درمان ترمیمی واژن، می‌توان به تامین جنبه‌های زیبایی ظاهری آن مانند جوانسازی قسمت بیرونی واژن، رفع تیرگی و روشن شدن پوست واژن، حجیم کردن ناحیه واژن، رفع افتادگی و سستی واژن اشاره کرد. تامین جنبه‌های زیبایی در اندام تناسلی خانم‌ها اعتمادبه‌نفس آن‌ها را هنگام روابط جنسی افزایش می‌دهد و از این طریق رضایت طرفین در روابط زناشویی ارتقاء می‌یابد. حجیم کردن واژن با استفاده از تزریق چربی، تحریک‌پذیری نقاط حساس این اندام جنسی مانند نقطه جی را افزایش می‌دهد و در نهایت باعث افزایش لذت جنسی در خانم‌ها می‌شود.

معایب تزریق چربی به واژن
برای این روش درمان ترمیمی معایب خاصی تعریف نشده است. اگرچه ممکن است بعد از تزریق با عوارضی مانند سوزش، خارش و التهاب روبه‌رو شوید، اما اگر این خدمات درمانی را توسط بهترین دکتر تزریق چربی به واژن در تهران دریافت کنید، با هیچ عارضه خاصی روبه‌رو نخواهید شد. یک دکتر متخصص زنان، زایمان و زیبایی پس از بررسی و معاینات لازم، میزان مشخصی از چربی را تزریق می‌کند و نتایج رضایت‌بخشی را برای بیمار به ارمغان می‌آورد.

مراقبت‌های لازم در تزریق چربی به واژن
دکتر جراح شما قبل از تزریق چربی طی یک جلسه مشاوره، اطلاعات و نکات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد و معمولا به شما توصیه می‌کند که از مصرف سیگار و مشروبات الکلی تا چند روز قبل از عمل خودداری کنید. درصورتی‌که بیماری یا حساسیت دارویی خاصی دارید، با پزشک جراح خود در میان بگذارید. چند روز قبل از تزریق چربی، مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون و اختلال در روند بهبودی شما می‌شوند را قطع کنید.
دوره نقاهت در انجام این روش درمان ترمیمی زیاد طولانی نیست و با برخی مراقبت‌های خاص می‌توانید ضمن رسیدن به نتایج بهتر، دوره نقاهت خود را کاهش دهید. از این مراقبت‌ها می‌توان به استراحت کافی بعد از تزریق، استفاده از کیسه یخ برای کاهش التهاب، جلوگیری از فعالیت‌های شدید بدنی مانند ورزش و پیاده‌روی، رعایت اصول بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌های دکتر تزریق چربی به واژن در تهران اشاره کرد.

هزینه تزریق چربی به واژن
تزریق چربی به واژن طی دو مرحله، تخلیه چربی از بدن و تزریق آن به قسمت مورد نظر انجام می‌شود و میزان تزریق در هر فرد متفاوت است. ممکن است برخی از خانم‌ها قبل از انجام تزریق چربی به انجام آزمایشات خاصی نیاز پیدا کنند. تمامی این فاکتورها در کنار دستمزد پزشک و سایر خدماتی که ارائه می‌دهد، در هزینه تزریق تاثیر دارد. با‌ توجه‌ به اینکه تزریق چربی به واژن یک روش درمان زیبایی محسوب می‌شود، بیمه درمانی به آن تعلق نمی‌گیرد. در نهایت برای اینکه بتوانید از نتیجه عمل و صرف هزینه‌های جاری برای آن رضایت کافی داشته باشید، باید یک دکتر متخصص کاربلد و معتبر در تهران را انتخاب کنید. در این راستا دکتر طاهره فروغی‌فر به‌عنوان بهترین دکتر تزریق چربی به واژن در تهران شناخته می‌شود و انتخاب شایسته‌ای برای شماست.



جمع‌بندی
در این مطلب راجع‌به مزایا و معایب تزریق چربی به واژن به منظور جوانسازی و رفع تیرگی واژن و بهبود عملکرد جنسی خانم‌ها صحبت کردیم. در این روش درمان زیبایی از چربی‌ سایر قسمت‌های بدن بیمار گرفته شده و برای تزریق به واژن استفاده می‌شود؛ در نتیجه بدن واکنش‌های تهاجمی خاصی نشان نمی‌دهد. اثر تزریق چربی واژن دائمی و ماندگار است. برای اینکه از نتیجه عمل رضایت داشته باشید، باید بهترین دکتر تزریق چربی به واژن در تهران را انتخاب کنید. دکتر طاهره فروغی‌فر متخصص زنان، زایمان و زیبایی، خدمات بی‌نظیری در این زمینه ارائه می‌دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها