به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۸۲۴۸۹

نه امباپه، نه اندریک:رئال یک خرید دیگررا ثبت کرد

نه امباپه، نه اندریک:رئال یک خرید دیگررا ثبت کرد
گروه ورزشی:در پروفایل رئال مادرید در لالیگا نه نام کیلیان امباپه دیده می‌شود و نه اندریک.به گزارش "ورزش سه"، وبسایت لالیگا بخشی دارد که در آن می‌توانید بازیکنان ثبت‌نام شده توسط باشگاه‌ها برای فصل آینده را مشاهده کنید. این‌ها خریدهای جدید یا کسانی هستند که از تیم دوم به عنوان بازیکنان تیم اول ثبت قرارداد شده‌اند، مانند مورد لامین یامال و کوبارسی در بارسلونا.

در مورد رئال مادرید، تنها یک بازیکن ثبت قرارداد شده، اما حقیقت این است که آن بازیکن دیگر در عضویت باشگاه مادریدی نیست. در مورد خوسلو صحبت می‌کنیم. رئال مادرید او را از اسپانیول به خدمت گرفت و قراردادش را در 9 جولای (19 تیر) ثبت کرد، اما جالب اینکه، این مهاجم با الغرافه قطر به توافق رسیده بود.

اما چرا رئال مادرید قرارداد خوسلو را ثبت کرد؟ پاسخ این است که رئال 1.5 میلیون بند فسخ خوسلو را به اسپانیول پرداخت کرد تا روند جدایی و انتقالش به فوتبال قطر را تسهیل کند. رئال از الغرافه برای این انتقال همان 1.5 میلیون یورو را دریافت کرد در حالی که اسپانیول گفته بود اگر رئال بند خوسلو را فعال نکند و او برگردد، از انتقال او پول بیشتری می‌خواهد.

از سوی دیگر، رئال مادرید هنوز قرارداد کیلیان امباپه و اندریک، خریدهای جدید این فصل، را در لالیگا ثبت نکرده است. امباپه ماه گذشته رسما به رئال پیوست و سه‌شنبه قبل نیز معارفه او انجام شد. اندریک نیز قرار است شنبه به هواداران معرفی شود. رئال گویا فعلا عجله‌ای برای ثبت قرارداد این دو ندارد. کسانی که دیگر در پروفایل رئال مادرید در سایت لالیگا حضور ندارند، تونی کروس و ناچو هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها