به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۸۲۶۹۸

بارسلونا نصف شد:فلیک فکر اینجا را نکرده بود

بارسلونا نصف شد:فلیک فکر اینجا را نکرده بود
گروه ورزشی:دست هانسی فلیک در خط هافبک بارسلونا به علت مصدومیت بازیکنان اصلی، حسابی خالی است.به گزارش "ورزش سه"، یک مشکل جدی برای هانسی فلیک. او باید پیش فصل را بدون چهار هافبک اصلی خود آغاز کند و از سوی دیگر با بحران مصدومیت‌ها نیز روبه‌رو است.
بارسلونا در تابستان امسال وسواس زیادی برای جذب مهاجم جدید دارد و از خط هافبکی که در آن با کمبود نیرو مواجه است، غفلت می‌کند، به خصوص این مورد در ابتدای فصل می‌تواند یقه فلیک را بگیرد. در حالی که شایعات بازار به نیکو ویلیامز و دنی اولمو به عنوان اهداف اصلی بارسا اشاره می‌کنند، بارسا از این غافل است که با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

هانسی فلیک نیمی از هافبک‌های خود را در اختیار ندارد. گاوی همچنان مصدوم است و تا اکتبر یا نوامبر انتظار نمی‌رود، برگردد. پدری مصدوم از جام ملت‌های اروپا بازگشته و در حال حاضر برای حضور در تور آمریکا هیچ شانسی ندارد. فرمین به بازی‌های المپیک می‌رود و فرانکی دی یونگ که نتوانست در یورو 2024 بازی کند. طبق ادعای رونالد کومان مصدومیت جدی مچ پا دارد.

اگر به این موارد اضافه کنیم که سرخی روبرتو نیز قراردادش تمام شده و به نظر نمی‌رسد که آن را تمدید کند، لیست هافبک‌ها به گوندوگان و اوریول رومئو خلاصه می‌شود. البته می‌توانید کریستنسن را هم اضافه کنید که فصل را به عنوان هافبک به پایان رساند، اما او باید به دفاع برود، زیرا آرائوخو با مصدومیتی 4 ماهه نیم فصل اول را از دست خواهد  داد.

این پایان ماجرا نیست. کوبارسی پیش فصل را از دست خواهد داد زیرا در بازی‌های المپیک پاریس با اسپانیا حضور دارد و بعد از آن مورد اینیگو مارتینز وجود دارد که هنوز قراردادش ثبت نشده است. باشگاه کاتالان همچنان مشکل فرپلی مالی دارد و مشخص نیست قرارداد اینیگو ثبت می‌شود یا خیر. بنابراین، فلیک هیچ گزینه دیگری جز امتحان کردن بازیکنان ذخیره در پیش فصل ندارد.

گوندوگان امروز پس از بازی در جام ملت‌های اروپا با آلمان از تعطیلات خود برمی‌گردد. اوریول رومئو که در فصل گذشته به ندرت بازی کرد، مورد توجه فلیک قرار گرفته و در او پتانسیل لازم برای ماندن دیده شده اما بارسا در خط میانی با گوندوگان و رومئو به عنوان بازیکنان اصلی در پیش فصل کار ساده‌ای ندارد.

در واقع سرمربی آلمانی چاره‌ای جز فرصت دادن جوانان نخواهد داشت، جایی که مارک کاسادو و همچنین پابلو توره که فصل قبل به خیرونا قرض داده شده بود، فرصت خوبی برای درخشش خواهند داشت. فلیک با این تیم تکه تکه شده چه خواهد کرد؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها