به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۸۲۶۸۷

اولین خروجی بارسلونا مشخص شد

اولین خروجی بارسلونا مشخص شد
گروه ورزشی:بارسلونا بر اساس ماده 77 اساسنامه لالیگا می‌تواند نام رونالد آرائوخوی مصدوم را از فهرست خارج کرده و اقدام به خرید جایگزین برای او کند.به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت رونالد آرائوخو بدترین خبر ممکن برای بارسلونا بود. او که یکی از کاپیتان‌های تیم است، در جریان یکی از بازی‌های اروگوئه در کوپا آمه‌ریکا به شدت مصدوم شد و روز گذشتنه بعد از جراحی در فنلاند اعلام کردند که تا 4 ماه دور از میادین خواهد ماند.

در بهترین حالت آرائوخو یکی دو هفته مانده تا پایان نیم فصل اول در دسترس قرار می‌گیرد اما در بارسلونا به خارج کردن موقتی نام او از فهرست فکر می‌کنند. دلیل؟ مثل مورد فصل گذشته گاوی، بارسا می‌تواند با خارج کردن نام بازیکن مصدوم، از 80 درصد هزینه‌ای که برای او متقبل می‌شود (دستمزد و پاداش) اقدام به خرید بازیکن جدید کند.

فصل قبل گاوی نیم فصل دوم را از دست داد و بارسلونا نام او را خارج کرد تا ویتور روکه را جذب کند. بارسا که با مشکل فرپلی مالی روبه‌رو است، می‌تواند آرائوخو را از لیست حذف کند و طبق اساسنامه لالیگا از 80 درصد دستمزد او برای جذب یک مدافع جدید بهره ببرد. هنوز تصمیم در این مورد نهایی نشده ولی این احتمال طبق ادعای رسانه‌های نزدیک به بارسلونا بسیار نزدیک است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها