به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۸۲۷۰۳

دومین ستاره بایرن مونیخ در فهرست خرید یونایتد

دومین ستاره بایرن مونیخ در فهرست خرید یونایتد
گروه ورزشی:منچستریونایتد پس از ماتیس دی‌لیخت قصد دارد مذاکرات برای جذب نصیر مزراوی را هم با بایرن مونیخ آغاز کند.به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته فرصت تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باقی مانده و مدیران منچستریونایتد در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر بازیکنان مد نظرشان را برای تقویت این تیم و ارائه عملکرد بهتر در فصل جدید به خدمت بگیرند و نام‌های بسیاری در طول این چند روز در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی در چند هفته گذشته از علاقه این باشگاه به جذب ماتیس دی‌لیخت خبر داده بودند و گفته می‌شد که مذاکرات اولیه برای انتقال این بازیکن به یونایتد از چند روز گذشته آغاز شده است اما به نظر می‌رسد که او تنها هدف یونایتد از بین بازیکنان حاضر در مونیخ نیست.


اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مقامات یونایتد امیدوار هستند که بتوانند مزراوی را هم از این باشگاه به خدمت بگیرند و به دنبال این هستند که با این بازیکن به توافق برسند. او هم یکی از بازیکنانی است که پیش از این سابقه بازی تحت هدایت اریک تن‌هاخ را داشته و حالا این مربی هلندی مایل به همکاری دوباره با او است.

این در حالی است که وستهم هم علاقه زیادی به جذب مزراوی دارد و مذاکرات جدی برای به خدمت گرفتن او را از چند روز قبل آغاز کرده است. بایرن آماده فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو است و مبلغ مدنظر آنها بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها