به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۸۲۹۱۵

پیام‌رئال به ستاره بایرن:سال بعد مجانی بیا

پیام‌رئال به ستاره بایرن:سال بعد مجانی بیا
گروه ورزشی:رئال مادرید ترجیح می‌دهد که آلفونسو دیویس را در تابستان سال آینده به صورت رایگان به خدمت بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیویس با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید بین دو طرف نیست، هر چند مذاکرات با این بازیکن از چند هفته قبل آغاز شده و مدیران بایرن امیدوار هستند که بتوانند او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند ماه اخیر از علاقه و حتی مذاکره رئال مادرید با مدیر برنامه این ستاره کانادایی خبر داده بودند و گفته می‌شد که این بازیکن هم تمایل بسیاری به پیوستن به پوشیدن پیراهن این تیم و تجربه بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دارد اما هنوز تصمیم نهایی را در این باره نگرفته است.

مدیران باشگاه بایرن به هیچ وجه تمایل ندارند که این بازیکن را به صورت رایگان از دست بدهند و به همین دلیل در تلاش هستند که قرارداد او را تمدید کنند. آنها همچنین برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال خواهان دریافت بیش از ۴۰ میلیون یورو هستند اما رئال حاضر نیست چنین مبلغی را برای بازیکنی که قراردادش در سال آینده به پایان خواهد رسید پرداخت کنند.

حالا رلوو مدعی شده است که رئال مادرید دوست دارد که آلفونسو دیویس را در همین تابستان به خدمت بگیرد اما حاضر به پرداخت مبلغ مد نظر بایرن نیست و به همین دلیل ترجیح می‌دهد که یک سال برای به خدمت گرفتن او صبر کند تا بتواند این بازیکن را در سال ۲۰۲۵ به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به خدمت بگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها