به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۸۳۸۶۹

پاسخ منفی لیورپول:ستاره ژاپنی‌فروشی نیست

پاسخ منفی لیورپول:ستاره ژاپنی‌فروشی نیست
گروه ورزشی:مدیران لیورپول پیشنهاد مارسی برای به خدمت گرفتن واتارو اندو را قبول نکرده‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه مارسی در تلاش هستند تا عملکرد ضعیفی که این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ یک فرانسه به نمایش گذاشت را جبران کنند و به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های فصل آینده تبدیل شوند و به همین دلیل خریدهای جذابی را انجام داده‌اند.

اولین و شاید مهم‌ترین اقدام آنها در این زمینه به خدمت گرفتن روبرتو دی زربی بود و تا به حال بازیکنان ارزشمندی مانند میسون گرینوود و پی‌یر امیل هویبرگ هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فهرست این تیم اضافه شده‌اند اما به نظر می‌رسد که تلاش آنها برای تقویت این فهرست همچنان ادامه دارد.

روزنامه میرر خبر داده است که هدف بعدی مارسی در این پنجره این است که بتواند واتارو اندو را به لیگ فرانسه منتقل کند و پیشنهادی ۱۸ میلیون یورویی هم برای او ارائه کرده اما این پیشنهاد با پاسخ منفی از سوی مدیران لیورپول روبرو شده است چون آنها حاضر نیستند که این هافبک ژاپنی را از دست بدهند.

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که اندو را با قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون یورو از اشتوت کارت به خدمت بگیرد و او پاسخ اعتماد مدیران این باشگاه و یورگن کلوپ را با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشت داد و فصل آینده هم در آنفیلد به میدان خواهند رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها