به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۸۴۴۹۰

مشتری‌جذاب‌ستاره جنجالی‌سیتی: PSGوارد شد

مشتری‌جذاب‌ستاره جنجالی‌سیتی: PSGوارد شد
گروه ورزشی:پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به خولین آلوارز است.به گزارش "ورزش سه"، خولین آلوارز به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان منچسترسیتی در طول چند روز اخیر تبدیل شده و اظهاراتی را مطرح کرده که باعث ناراحتی و عصبانیت پپ گواردیولا شده و واکنش علنی این مربی اسپانیایی را هم به همراه داشته است.

این بازیکن از این که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب منچسترسیتی به دست نیاورده و در بسیاری از دیدارها روی نیمکت حضور داشته چندان راضی نیست و مطرح کردن این موضوع از سوی او باعث شد که گواردیولا هم در پاسخ مدعی شود که این بازیکن می‎‌تواند هر تصمیمی که برای آینده‌اش می‌خواهد بگیرد و کافی است تصمیمش را به این باشگاه اطلاع دهد.

مطرح شدن این اظهارات در روزهای اخیر باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این ستاره آرژانتینی از سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد و حالا ESPN آرژانتین خبر داده است که پاری سن ژرمن شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته است و قصد دارد به‌زودی پیشنهادی را برای جذب او مطرح کند.

پاری سن ژرمن پس از جدایی کیلیان امباپه و پیوستن این بازیکن به رئال مادرید به‌صورت جدی به دنبال تقویت خط حمله‌اش برای فصل آینده است و امیدوار است که آلوارز بتواند گزینه خوبی برای بهبود شرایط آنها باشد. هرچند منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده‌اند که او مایل است فوتبالش را در آب و هوایی گرم‌تر دنبال کند که شاید پاریس فاقد این ویژگی باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها