به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۸۵۸۳۰

توصیف‌حیرت‌انگیز گلر آلمان:‌مغزم خاموش شد

توصیف‌حیرت‌انگیز گلر آلمان:‌مغزم خاموش شد
گروه ورزشی: دیروز در یک دیدار نفس‌گیر و دراماتیک، تیم ملی زنان آلمان با درخشش آن کاترین برگر در وقت‌های اضافه، مدال برنز المپیک را از آن خود کرد. برگر اصلا صحنه مهار پنالتی الکسیا پوتیاس را به یاد نمی‌آورد.

به گزارش "ورزش سه"، آن کاترین برگر، مسلماً بازیکن برتر و تعیین کننده فوتبال زنان المپیک بوده است. او یک تورنمنت دیدنی در پاریس داشت که در آن هم پنالتی‌هایی را مهار کرد و حتی آنها را به ثمر رساند.دروازه‌بان آلمانی دیروز در دیدار با اسپانیا برای کسب مدال برنز، ضربه پنالتی الکسیا پوتیاس را در وقت‌های تلف شده نیمه دوم مهار کرد. این فوتبالیست 33 ساله عضو چلسی، درباره مهار ضربه پنالتی پوتیاس توضیحات جالبی داد.

ظاهراً برگر مطلقاً چیزی از آنچه اتفاق افتاده را به خاطر نمی‌آورد. او یک "خاموشی" دو دقیقه‌ای داشت که چیزی در این دو دقیقه را به یاد نمی‌آورد: «واقعاً نمی‌دانم در آن دو دقیقه چه کار کردم. مغزم خاموش شده بود، دیگر چیزی حس نمی‌کردم و ذهنم کاملاً خالی بود.»

برگر توضیح می‌دهد که بعداً چه کار کرد: «من به دنبال مربی دروازه‌بان‌ها گشتم، زیرا می‌خواستم اطلاعاتی از بازی به من بدهد. از او خواستم همه چیز را برایم توضیح دهد. من هنوز صحنه پنالتی را ندیده‌ام. گاهی اوقات بهتر است زیاد ندانیم. به مربی گفتم این مهار پنالتی برای تو است.»
برچسب ها: فوتبال زنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها