به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۸۶۱۵۱

بدون زره: خلاصی بلینگام از یک درد بزرگ

بدون زره: خلاصی بلینگام از یک درد بزرگ
گروه ورزشی: جود بلینگام این روزها بدون محافظ حجیم روی شانه چپش تمرین می‌کند که تقریباً در تمام سال گذشته همراهش بود.به گزارش "ورزش سه"، بلینگام با فرم عالی به کمپ والدبباس بازگشته است، مانند شش بازیکن ملی پوش دیگری که در آخرین لحظه به تمرین رئال پیوستند، تا فرصت بازی در سوپرجام اروپا را از دست ندهند. در مورد ستاره انگلیسی، جدا از فرم خوبی که دارد، خبر جدید، وزنه‌ای است که دیگر از روی دوش او برداشته شده است. جود از محافظ حجیم روی شانه چپ خود خلاص شده است. محافظی که تقریباً در تمام فصل گذشته او را همراهی می‌کرد. در تصاویر اولین جلسات تمرینی او می‌توان به وضوح این را دید.

محافظی مثل یک زره که تا آخرین بازی جام ملت‌های اروپا به تن داشت. جود در همان ابتدای فصل گذشته از ناحیه شانه آسیب دید ولی تصمیم گرفت جراحی نکند. او با این محافظ تا پایان فصل کنار آمد و گفته می‌شود در افت کیفی او در مقطع پایانی فصل نیز نقش داشت.

سوپرجام، یک آزمون بزرگ
بلینگام در 5 نوامبر 2023 برابر رایو در برنابئو از ناحیه کتف آسیب دید. او در دقایق ابتدایی بازی پس از یک زمین خوردن شدیدا احساس درد کرد با این حال، او تمام بازی را دوام آورد. بعداً باشگاه گزارش داد که ستاره انگلیسی به مدت 20 روز از میادین دور خواهد بود. جود نه تنها عمل جراحی انجام نداد، بلکه حالا در اولین تمرینات پیش فصل، محافظ خود را نیز کنار گذاشته است. او فعلا زیر بار تمرینات سنگین پیش فصل توانسته بدون محافظ دوام بیاورد ولی در اولین بازی رسمی برابر آتالانتا مشخص خواهد شد که وضعیت شانه او چطور خواهد بود. خلاصی همیشگی از زره؟ خواهیم دید.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها