به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۸۶۱۴۹

مشکل‌بزرگ آنچلوتی:‌ساختن رئال‌بدون کروس

مشکل‌بزرگ آنچلوتی:‌ساختن رئال‌بدون کروس
گروه ورزشی: خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال دردسرهای بزرگی را برای کارلو آنچلوتی ایجاد کرده است.به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در اواخر فصل گذشته اعلام کرد که قصد دارد پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند و آخرین دیدارش با پیراهن رئال مادرید را در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند انجام داد که با پیروزی و قهرمانی این تیم همراه شد.

این ستاره آلمانی در ۱۰ سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی رئال بوده و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان در خط میانی و کنار ستاره‌ای مانند لوکا مودریچ ایفا کرد. بسیاری معتقد هستند که بدون حضور او را نمی‌توانست به چنین موفقیت‌هایی دست پیدا کند و بازی این تیم حول محور درخشش او شکل گرفته بود.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس با انتشار خبری این موضوع را تایید کرده و مدعی شده است که یکی از چالش‌های اصلی و بزرگ کارلو آنچلوتی برای هدایت رئال در رقابت‌های فصل آینده لالیگا همین است که بتواند سبک بازی متفاوتی پیدا کند که نیازمند تکیه بر حضور کروس در زمین نباشد.

این مربی ایتالیایی در تلاش است تا یک سبک بازی سازگار با شرایط بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد انتخاب کند و نکته کلیدی برای او این است که این سبک سازگاری درستی با حضور کیلیان امباپه در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد که کمی شرایط را برای او سخت کرده است اما اطمینان دارد که در طول چند هفته ابتدایی می‌تواند تصمیم نهایی و درستی در این زمینه بگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها