به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۸۵۹۸۶

ادامه ناکامی:‌ستاره بارسا به بازی‌اول نمی‌رسد

ادامه ناکامی:‌ستاره بارسا به بازی‌اول نمی‌رسد
گروه ورزشی: پدری نمی‌تواند بارسلونا را در هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا همراهی کند.
به گزارش "ورزش سه"، فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لالیگا باقی نمانده است و بارسلونا باید شنبه هفته آینده (۲۷ مرداد) در اولین دیدارش در این مسابقات در خانه والنسیا روبروی این تیم به میدان برود.

بسیاری از بازیکنان بارسلونا در تمرینات پیش فصل این تیم حضور پیدا کرده و مشغول تمرین و آماده شدن برای درخشش در ترکیب تیم‌شان تحت هدایت هانسی فلیک هستند و مصمم هستند که بتوانند نتایج نه چندان خوب فصل گذشته را که بدون هیچ جامی برای آنها به پایان رسید جبران کنند.یکی از نگرانی‌های کادر فنی و کادر پزشکی و البته هواداران بارسا مربوط به حضور پدری در زمین است. که در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد روند درمانش را طی می‌کند اما هیچ زمان مشخصی برای بازگشت او به میادین اعلام نشده بود.

حالا موندو دیپورتیوو مدعی شده است که این ستاره جوان بارسلونا قطعا نمی‌تواند تیمش را  در هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا و دیدار برابر والنسیا همراهی کند اما انتظار می‌رود که بتواند در بازی هفته دوم که مقابل اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد به میدان برود. هنوز شرایط او برای بازگشت به میادین مشخص نیست اما روند درمانش به خوبی طی شده و کادر پزشکی بارسا امیدوار است که روند ناکامی او تمام شود و فصل موفقی را به دور از مصدومیت در پیش داشته باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها