به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۸۷۲۳۸

هفته کلیدی بارسا: این سه بازیکن می‌روند

هفته کلیدی بارسا: این سه بازیکن می‌روند
گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا امیدوار است در روزهای آینده انتقال کلمنت لنگله، میکا فایه و ویتور روکه را نهایی کند.به گزارش "ورزش سه"، لالیگا شنبه گذشته برای بارسا در مستایا آغاز شد و کمی بیش از یک هفته قبل از بسته شدن بازار نقل و انتقالات، بارسلونا در حال مبارزه علیه زمان برای تکمیل تیم است. پس از امضای قرارداد با دنی اولمو و پائو ویکتور و انتظار برای اضافه شدن چند بازیکن دیگر، اولویت مدیریت ورزشی، حل و فصل انتقال بازیکنانی است که در برنامه های هانسی فلیک نیستند: کلمنت لنگله، ویتور روکه و میکا فایه.

مدافع میانی فرانسوی با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده است، جایی که به هموطنش لو نورمان ملحق می شود، اما بارسا هنوز باید این انتقال را تایید کند و با باشگاه مادریدی از نظر مالی به توافق برسد، که فعلا اصلا آسان به نظر نمی رسد. در واقع، اگر راه حلی برای این انتقال پیدا نشود، لنگله ادامه حضور در بارسا حتی بدون تمدید را رد نمی کند.

باشگاه بارسلونا همچنین سخت به دنبال فروش ویتور روکه است. مهاجم برزیلی ماندن در اسپانیا را به عنوان یک اولویت حفظ کرده، اما بارسا مایل است او را به تیمی خارجی واگذار کند. اسپورتینگ لیسبون می تواند گزینه خوبی باشد.

در حال حاضر به نظر می رسد تنها جدایی میکا فایه که رن برای او 10 میلیون یورو به علاوه متغیرها پرداخت می کند، قطعی شده است. در واقع تیم فرانسوی دست بالا را برای مدافع میانی سنگالی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید، ممکن است این انتقال در روزهای آینده نهایی شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها