به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۸۷۰۶۴

تشویق ایستاده اعجوبه بارسلونا در مستایا

تشویق ایستاده اعجوبه بارسلونا در مستایا
گروه ورزشی: لامین یامال در دقایق پایانی بازی بارسا-والنسیا تعویض شد و مورد تشویق هواداران حاضر در مستایا قرار گرفت.به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال هفته خوبی نداشت چون روز چهارشنبه پدرش در یک پارکینگ در ماتارو با چاقو زخمی شد. این شوکی برای یامال و خانواده‌اش بود. با وجود 17 سال سن، منش و رفتار او بسیار بالاتر از سنش است. یامال به دیدار پدرش رفت و در طول هفته همچنان در سطح بالایی به تمرین ادامه داد. همه می‌خواستند ببینند آیا اتفاق رخ داده در زمین بازی بر او تاثیر منفی می‌گذارد یا خیر.

یامال وارد ترکیب ثابت بارسا شد و شکل بازی او برابر والنسیا اصلا نشان نمی‌داد که تحت تاثیر اتفاق تلخ برای پدرش قرار گرفته است. لامین از همان دقیقه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و مسئولیت خط حمله تیم را در کنار لواندوفسکی بر عهده گرفت. ستاره‌ای که در تابستان امسال رشدی مضاعف داشته است، در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست، به لواندوفسکی کمک کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند و بارسلونا به بازی برگشت.

و در نیمه دوم او یک بازی واقعاً درخشان از خودش نشان داد. در یک صحنه با چرخش و یک پاس عمقی خارق‌العاده برای فران می‌توانست زمینه‌ساز گل سوم بارسا شود ولی فران موقعیت تک به تک را خراب کرد. لامین در دقایق پایانی بازی تعویض شد و واکنش هواداران والنسیا با وجود اینکه تیمشان عقب بود، تحسین‌برانگیز بود. بخش‌های زیادی از مستایا یامال را ایستاده تشویق ترک کرد و این خود گویای همه‌چیز است. یامال مارس گذشته در بازی اسپانیا برابر برزیل در برنابئو نیز تشویق شده بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها