به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۸۷۰۶۲

هشدار از مستایا: پیام ویژه بارسلونا برای رئال

هشدار از مستایا: پیام ویژه بارسلونا برای رئال
گروه ورزشی: پیروزی بارسلونا در مستایا، شاگردان آنچلوتی را مجبور می‌کند تا امشب تحت هر شرایطی مایورکا را شکست دهند. بارسا با تیمی پر از بازیکنان جوان شروعی امیدوارکننده داشت.
به گزارش "ورزش سه"، رئال در اولین بازی فصل خود در لالیگا و در ورزشگاهی که اخیرا کار دشواری در آن داشته، حق لغزش ندارد. رئال می‌داند نباید از بارسلونای فلیک در هفته اول بازی‌ها عقب بیفتد و این فشار روی کهکشانی‌ها را بیشتر خواهد کرد. 

آبی اناری‌ها در شب نه چندان خوبشان و در غیاب بسیاری از ستاره‌ها، به لطف دبل لواندوفسکی، بر والنسیا غلبه کردند. مهاجم لهستانی در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گلزنی کرد و پنالتی‌ای که روی رافینیا در همان لحظات اولیه نیمه دوم رخ داد را تبدیل به گل کرد. بارسلونا در شبی برنده شد که نیمی از ترکیبش را بازیکنان جوان تشکیل می‌دادند و به دو بازیکن نیز برای اولین‌بار در لالیگا بازی رسید.

برد 1-2 بارسا، طبعا تیم کارلو آنچلوتی را در اولین بازی خود در لیگ مقابل مردان یاگوبا آراساته تحت فشار قرار می‌دهد. رئال با تمام بازیکنانش به‌جز ادواردو کاماوینگا و داوید آلابا مصدوم به مایورکا رفته است.سرمربی ایتالیایی، بدون سورپرایز خاص، بار دیگر مثلث تهاجمی امباپه-وینیسیوس-رودریگو را در اولین بازی مهاجم فرانسوی در لالیگا به زمین می‌فرستد. در دیگر نقاط زمین ولی ممکن است تغییراتی در مقایسه با سوپرجام اروپا شاهد باشیم. شروع رئال چطور خواهد بود؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها