به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۸۸۰۰۹
وزیر بهداشت: مطالبات پرستاران حدود 7.5 همت است

مصوب شده تمام حق و حقوق پرستاران در اسرع وقت پرداخت شود

مصوب شده تمام حق و حقوق پرستاران در اسرع وقت پرداخت شود
گروه سیاسی:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: جمع مطالبات پرستاران حدود 7.5 همت است که مصوب شده تمام حق و حقوق و مطالباتشان در اسرع وقت پرداخت شود.
 
به گزارش جماران، محمدرضا ظفرقندی در خصوص پرداخت مطالبات پرستاران، گفت: جمع مطالبات پرستاران حدود 7.5 همت است این موضوع با آقای دکتر پزشکیان و آقای دکتر عارف مطرح و مصوب شده که تمام حق و حقوق و مطالباتشان در اسرع وقت پرداخت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ، تأکید کرد: ما باید سعی کنیم که حق و حقوق پرستاران مثل میزان پرداختی به اضافه کار باید افزایش پیدا کند. این افزایش طبیعتا باید محاسبه و پرداخت شود ولی همه مطالبات قبلی آنها پرداخت می‌شود. یعنی بحث اضافه حقوق مربوط به آینده است و منافاتی با پرداخت حق و حقوق فعلی آنها ندارد.

۱۴۰۳/۰۶/۰۳ ۱۵:۴۳
چه جوری شد که بودجه اربعین توسط معاون اول سریع از حقوق بازنشسته ها برداشت شد ولی پرستاران حالا هنوز مصوب شده کی پرداخت بشه خدا عالم (440536)
hossin
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۰۳ ۱۹:۳۱
جناب وزیر مشکل وزارت بهداشت ساختار آن است که بر اساس تعارض منافع عده قلیلی هییت علمی بنا شده است این ساختار باید اصلاح شود به فرض که مشکل پرستاران را حل کردید مشکل رزیدنت های مظلوم که به بیگاری گرفته شده اند چه میشود؟ مشکل پزشکان اورژانس را چکار می کنید ؟ مشکل پزشکان شاغل غیر هییت علمی را چکار میکنید ؟ مشکل بقیه کادر درمان را چگونه حل میکنید؟ آموزش پزشکی را از بهداشت و درمان جدا کنید تنها راه همین است و بس هزینه آموزش بر روی دوش مردم است! بیمه ها ورشکسته شده اند! (440541)
۱۴۰۳/۰۶/۰۴ ۱۰:۲۵
اگر معلما بودت کشت و کشتار راه مینداختن... (440548)
۱۴۰۳/۰۶/۰۴ ۲۲:۲۶
دقت کنید مسئولان دولت قبلی بناگاه یاد مطالبات چند ساله گذشته نیفتند و اعتراضات را همراهی نکنند . کارهای بسیار خوبی از دولت جدید که هنوز یک هفته کاری را شروع نکرده برای پرستاران در حال انجام است .و انشاله بهتر هم میشود بشرطی که حضرات دولت قبلی اجازه دهند . (440559)
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ۱۰:۱۰
چرا مقامات حکومتی فکری نمی کنن آقای مسول تعرفه گذاری فقط مال پرستار بخش بالینه یعنی اجرایی ها نه کارمندان بخش اداری اگر یه ذره اعتقاد به عالم آخرت داری آقایان مسول این مشکل رو حل کنید
فوق العاده خاص فقط باید به پرستاران اجرایی مثل اورژانس ،جراحی ،اتاق عمل ،بیهوشهی و ...نه کارکنان اداری مگر در کرونا کارکنان اداری نبودن که تو هفت تا سوراخ مخفی شدن ولی پرستاران اجرای و بالینی تو خط مقدم بودن
بترسید از خدا و آه مظلوم (440651)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها