به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۸۸۲۸۴

اتاقک نگهبانی: راهکار نوین برای امنیت پروژهای ساختمانی + لیست قیمت 1403

گروه کسب و کار : قیمت اتاقک نگهبانی مخصوص پروژه های ساختمانی و راهنمای کامل گرمایش وجلوگیری از آتش سوزی و بررسی مزایای این سازه.
اتاقک نگهبانی: راهکار نوین برای امنیت پروژهای ساختمانی + لیست قیمت 1403
اگر پروژه ساختمانی دارید و پس از دریافت مجوز از شهرداری اقدام به تخریب سازه خود کرده اید و محل پروژه شما از چهار یا سه و حتی دو ضلع خود باز و بدون امنیت میباشد، که شما پس از اقدام به فنس یا دیوار کشی موقت، ضرورت وجود یک نگهبان را در محل پروژه خود احساس میکنید از این جهت باید برای نگهبان سرپناهی در نظر بگیرید اینجاست که ما به شما انواع کانکس نگهبانی جهت پروژه ای ساختمانی و مهندسی معرفی مینماییم.

کانکس نگهبانی نوعی اتاقک کوچک برای نگهبانان میباشد این سازه در ابعاد کوچک و با نمای خارجی متفاوت همانند: کامپوزیت، گالوانیزه، فایبرسمنت و ساندویچ پانل در زمان کوتاه و در اشکال ورنگ های مختلف آماده میشوند، این سازه ها دارای عایق دربرابر سرما و گرما و همچنین پوشش صدای باران میباشند، که انواع کانکس نگهبانی دارای پنجره های ۳ الی ۴ طرفه بزرگ که دید کامل و ۳۶۰ درجه ای را برای نگهبان مستقر در کانکس تامین مینمایید. از این رو بهترین انتخاب برای سازمان ها، بیمارستان ها، مجتمع مسکونی و اداری میباشند.

مزایای کانکس نگهبانی پروژه های ساختمانی
•    ابعاد کوچک و مینیمال:
سازه های پروژه ساختمانی اغلب دارای ابعاد کوچکی هستند که میتوان به 1.5*1.5 متر و 2*2 متر و 3*2.40 متر اشاره نمود که بستگی به 24 ساعته بودن و یا 12 ساعته بودن نگهبان و تعداد افراد مسستقر در کانکس را دارد.
•    جابجایی آسان و قرارگیری در لوکیشن های مختلف: با توجه به ابعاد کوچک این سازه ها حمل و جابجایی آن کاملا آسان بوده و میتوان در مکان ها با شرایط اقلیمی و آب وهوایی مختلف نصب و جایگذاری نمود.
•    قیمت ارزان و بصرفه: مطمئنا با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و موقت بودن سرپناه نگهبان پروژه ساختمانی و عدم امکان باز استفاده از سازه بتنی نگهبانی در پروژ های دیگر قیمت اتاقک نگهبانی بصرفه تر و ارزانتر از دیگر گزینه ها است.
•    جمع آوری و انتقال در کوتاه ترین زمان ممکن: با توجه به دائمی نبودن پروژ های ساختمانی و پس از اتمام ساخت نیاز به جمع اوری و جایجایی اتاقک نگهبانی میباشد که کانکس نگهبانی مخصوص پروژه ساختمانی بهترین پیشنهاد برای این مورد میباشد.

قیمت اتاقک نگهبانی در شهریور 1403
با بررسی میدانی و همچنین استعلام قیمت و متریال از شرکت های سازنده و تامین کننده مقاطع فولادی و ورق و همچنین نرخ دستمزد ساخت سازه نگهبانی در سال 1403 جدولی را به شرح ذیل خدمت شما عزیزان آماده کرده ایم که بصورت تقریبی میباشد که عواملی همچون: متریال بدنه و نمای داخلی و عایق نوع درب و پنجره و همچنین تجهیزات متغیر میباشد که ما در حالت پایه و بدون هیچگونه امکانات و تجهیزات جانبی در نظر گرفته ایم.
ردیف ابعاد (متر) نمای بدنه امکانات تعداد پنجره قیمت به ريال
1 1*1 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3  150.000.000
2 1.5*1.5 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3 180.000.000
3 2*2 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3 250.000.000
4 1.5*2 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3 210.000.000
5 1.5*2.40 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3 250.000.000
6 2.40*2.40 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3 280.000.000
7 3*2.40 ورق گالوانیزه برقکاری/عایق/ روشنایی      3 400.000.000


کانکس نگهبانی برای مناطق تجاری
اغلب مراکز تجاری دارای نمای خاص و مدرن هستند که از متریال هایی همانند ورق های کامپوزیت در رنگ های مختلف ساخته میشوند از این رو کانکس نگهبانی برای مناطق تجاری اغلب از نمای کامپوزیت در رنگ های مختلف ساخته میشوند که دارای هارمونی با نمای ساختمان تجاری میباشد و دارای امکانات نظارتی و کنترلی همانند گیت ورود و خروج، دوربین مداربسته و کنترل افراد میباشند.

کانکس نگهبانی برای مناطق مسکونی
مناطق مسکونی دارای تونع بیشتری نسبت به مناطق تجاری میباشد از این رو پیشنهاد ما به شما بررسی میکنیم از شرکت هایی که اعزام کارشناس به محل شما دارند استفاده کنید چون عوامل را مورد بررسی قرار میدهد که برای جایگذاری، هزینه ساخت و محدودیت های ساخت را مورد بررسی واعلام به شما قرار میدهند.
گرمایش کانکس نگهبانی 
گرمایش کانکس نگهبانی معمولی عمدتا توسط بخاری برقی تامین میگردد که فشار زیادی به سیم کشی داخل کانکس میاورد و میتواند امکان آب شدن سیم براساس عبر جریان زیاد و در نتیجه آتش سوزی را در بر داشته باشد از این جهت پینهاد وتوصیه ایمنی ما به شما به شرح ذیل میباشد:
1.    استفاده از سیم و کابل مسی با ضخامت 2.5 به بالا و همچنین استفاده از کلید و پریز مرغوب
2.    استفاده از فیوز مینیاتوری مناسب تا در صورت اعمال فشار بار جریان را اتوماتیک قطع نماید.
3.    بهره از بخاری های استاندارد و یا بخاری های هواپران پرتابل

کانکس نگهبانی استاندارد
کانکس نگهبانی استاندارد دارای ابعاد طول 2 متر و 2.40 هستند و همچنین از لحاظ عرض 2 متر و 2.40 متر برای ارتفاع محدودیتی در نظر گرفته نمیشود و با توجه به درخواست و پتانسیل محل قرار گیری کانکس تعیین میشود ولی برای استاندارد از کف تا سقف ابعاد 2.20 الی 2.50 متر و همچنین برای برای مکان های صنعتی تا 2.80 متر ولی بیشتر از ابعاد ذکر شده سازه ناهمگون میگردد و هارمونی تناسب را از دست میدهد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها