به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۸۸۶۰۵

پرونده بارسا بسته شد: کیه‌زا در لیورپول

پرونده بارسا بسته شد: کیه‌زا در لیورپول
گروه ورزشی: فدریکو کیه‌زا بیشتر از هر زمان دیگری به پیوستن به لیورپول نزدیک شده است.
به گزارش "ورزش سه"، حضور تیاگو موتا روی نیمکت یوونتوس به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین مکس آلگری باعث شد که تغییرات بسیاری در فهرست این تیم صورت بگیرد و یکی از آنها جدایی چند بازیکن بزرگ از جمله شزنی و کیه‌زا بود که با تصمیم این مربی دیگر جایی در برنامه‌های یووه نداشتند.

قرارداد کیه‌زا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران باشگاه به هیچ وجه دوست ندارند که او را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و به همین دلیل به او اعلام کرده بودند که باید هرچه زودتر باشگاه جدیدش را انتخاب و این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر از علاقه باشگاه بارسلونا به جذب این ستاره ایتالیایی خبر داده بودند و گفته می‌شد که او هم تمایل دارد پیراهن این تیم را به ترک کند، اما مشکلات مالی بارسا باعث شده است که او نتواند به این خواسته برسد و حالا در آستانه پیوستن به لیورپول قرار گرفته است.

اتلتیک خبر داد که این بازیکن ۲۶ ساله یکی از اهداف اصلی لیورپول است و مذاکرات با مدیر برنامه او تا حد زیادی پیش رفته است. شب گذشته جلسه مهمی در تورین با مدیران یوونتوس در این باره برگزار شد تا مسیر پیوستن او به لیورپول هموار شود و انتظار می‌رود که کیه‌زا به زودی با امضای قراردادی چهار ساله راهی این باشگاه شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها