به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۸۹۱۲۶

فرار بزرگ لوا: امباپه چه زود جا ماند

فرار بزرگ لوا: امباپه چه زود جا ماند
گروه ورزشی: کیلیان امباپه در بدو ورودش به رئال از هر جهت تحت فشار است. شاید او توقع نداشت رقیبش در بارسا به سرعت فاصله بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی لالیگا را طوفانی شروع کرده است. مهاجم لهستانی در حال حاضر چهار گل در چهار بازی به ثمر رسانده در حالی که بازیکن فرانسوی رئال که به عنوان یک ستاره بزرگ به این تیم آمده است، هنوز پایش به گلزنی باز نشده و امشب از همه جهت در بازی با رئال بتیس تحت فشار قرار دارد.

بهترین لواندوفسکی برگشته و این را باید پذیرفت. اعداد و ارقام نشان می داد که با متد جدید هانسی فلیک، مهاجم لهستانی بهترین رکوردهای گلزنی خود را به دست آورده و در حال بازگشت به فرم سابق خود در بایرن مونیخ است.

لواندوفسکی در این فصل نیاز داشت تا خود را اثبات کند و بازسازی شود. اگر ژاوی ادامه می داد شرایطش در تیم می توانست متفاوت باشد. اما فلیک از راه رسید و او را احیا کرد. سرمربی آلمانی چشم بسته به لوا اعتماد داشت و می‌دانست که اگر او را در فرم خوبی قرار دهد و فضایی برای او ایجاد کند تا بتواند توپ‌های زیادی را در هر بازی به دست آورد، لوا با گلزنی هایش جواب می دهد. او دیشب برابر وایادولید در برتری هفت گله بارسا نیز گلزنی کرد.

لواندوفسکی با چهار گل در چهار بازی، در مبارزه برای کسب عنوان بهترین گلزن که در آن امباپه را رقیب اول خود می بیند، خیلی زود پیشی گرفته است. اگر گل او به رایو باطل نمی شد، الان او در جدول گلزنان 5 گله بود.

در سوی مقابل امباپه در سه بازی برابر مایورکا، وایادولید و لاس پالماس گلزنی نکرده و رئال نیز نتوانسته بازی های خوبی به نمایش بگذارد. امباپه امشب برابر رئال بتیس فرصتی دیگر خواهد داشت و اگر بازهم گل نزند، فشار انتقادات روی او مضاعف خواهد شد. شروعی بدتر از این برای امباپه تصور نمی شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها