به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۸۹۳۶۶

نظر بارسلونا در مورد برنال عوض شد

نظر بارسلونا در مورد برنال عوض شد
گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا اعلام کرد که جراحی مارک برنال که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده، به هفته بعد موکول شده است.به گزارش "ورزش سه"، دلیل تغییر نظر بارسلونا به‌خاطر مسئله‌ای پزشکی بود. در واقع به دلیل تخلیه خون و التهابی که هنوز در زانو وجود دارد، تصمیم بر این شد تا جراحی یک هفته دیرتر به انجام برسد.

اکنون مارک برنال برای انجام عمل جراحی باید چند روز دیگر صبر کند.  هر جراحی در این هفته می‌توانست عواقب بدی داشته باشد و برای بازیکن جوان بارسا گران تمام شود.برنال 17 ساله در دقیقه 97 بازی مقابل رایو از سومین هفته لالیگا مصدوم شد. او در یک برخورد تصادفی با ایسی آسیب دید. بلافاصله بازیکن جوان بارسا زمین بازی را ترک کرد و در معاینه اولیه، پزشکان وخامت اوضاع را تشخیص دادند. یک روز بعد نیز خبر بد تایید شد و او احتمالا فصل را از دست خواهد داد.

برنامه اولیه این بود که امروز یا تا پنجشنبه او تحت عمل جراحی قرار گیرد، اما ورم زیاد در کنار وضعیت بد مفصل باعث شد تا پزشکان احتیاط کنند و جراحی را چند روز به تعویق بیندازند. هیچ‌کس نمی‌خواهد در مورد برنال عجله یا ریسک کند.او در هر سه بازی ابتدای فصل بارسا به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و بسیار امیدوارکننده کار کرده بود و این مصدومیت بدترین خبر ممکن برای هانسی فلیک و کادر فنی او بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها