به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۸۹۵۵۰

اضافه شدن بخش خبری «خبر اتباع» به جدول پخش شبکه خبر با گوینده افغانستانی

اضافه شدن بخش خبری «خبر اتباع» به جدول پخش شبکه خبر با گوینده افغانستانی
گروه سیاسی: جدیدترین بخش خبری که به جدول پخش شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی اضافه شده، در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی روبرو شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛بر این اساس، اخیرا شبکه خبر، در ساعت هشت و نیم شب (۲۰:۳۰) بخشی خبری تحت عنوان «خبر اتباع» پخش می‌کند که در آن فقط به اخبار و گزارش‌های مربوط به اتباع افغانستانی پرداخته می‌شود. در پایان بخش خبری «خبر اتباع» که در روز‌های گذشته پخش شد، یک گوینده افغانستانی نشانی صفحات این بخش خبری در فضای مجازی را می‌گوید. او همچنین نشانی صفحه ویژه افغانستان در «باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری وابسته به صدا و سیما را می‌دهد که مخاطبان می‌توانند اخبار جزئی مربوط به اتباع افغانستان در ایران و این کشور را از این طریق دنبال کنند.

نکته قابل توجه در بخش خبری جدید شبکه خبر این است که برخی از گزارشگران این بخش خبری که از ایران گزارش می‌دهند، افغانستانی هستند. با این وجود، صدا و سیما هنوز درباره علت و چرایی راه اندازی چنین بخش خبری اعلام موضع نکرده است و همچنان سکوت خود را حفظ کرده است.
برچسب ها: اتباع افغانی

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ۱۸:۵۰
کانادا واسترالیا ونیوزلند مهاجرت را به این کشورها محدود کرده‌اند بدون اینکه حساسیت بین المللی ایجاد کنند با توجه به اتفاق نظر مردم در ساماندهی اتباع افغانستانی در تمام جناح ها تدریجا آنها را باید از ایران طرد کرد با آرامش وحفظ اصول انسانی برای کارهای خاص باتعهد کارفرمای ایرانی از آنها بهره برد (440728)
۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ۲۱:۳۱
خیلی بدبختیم (440729)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ۰۰:۱۶
برای قومیت های جغرافیای ایران هم این امکان فراهمه،،؟ (440736)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ۱۰:۴۸
دریغ است که ایران ویران شود... (440751)
۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ۱۲:۲۷
مگه همون افغانیا نگا کنن رسانه ی میلی رو (440756)
مسلم جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ۲۰:۲۰
آقا به چه زبونی بگیم مردم افغانستانی رو از کشور بیرون کنید نزدیک به 12میلیون محاجر افغانی تو کشور ما هستن که همه اینا آب و برق و انرژی‌های دیگه مصرف میکنن میری نون بگیری باید یه ساعت تو صف وایسی بسته دیگه مسعولین یه فکری به حال مردم بیچاره کشور خودتون ایران بکنید کار نیست خونه واسه اجاره نیست اینجوری که نمیشه کشور مال مردم ایران باشه ولی پرشده از اتباع غیر مجاز افغانی (441187)
۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ۱۰:۴۱
رسانیه میلی افغانی (441203)
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۰۴
صداسیما ملی نیست وگرنه اینکار احمقانه نمی‌کرد
دیگه صداسیما نگاه نمیکنم 🤣 (441247)
خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۲۱ ۰۲:۱۰
خیلی جالبه 50نفرجمع میشن برای حجاب میگن مطالبه ملی است تمام مردم ایران یکصدامیگن اخراج افغانی مطالبه ملی محسوب نمیشه رسانه ملی تایم اخباربهشون میده دادستان کل دستورثبت نام بچه هاشون صادرمیکنه واقعامعنی این لجبازی بامردم چیه (441297)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها