به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۹۰۴۳۸

مهاجم‌یونایتد به این زودی از‌مصدومیت برنمی‌گردد

مهاجم‌یونایتد به این زودی از‌مصدومیت برنمی‌گردد
گروه ورزشی: راسموس هویلوند با تاخیر بیشتری در زمان بازگشتش به میادین مواجه شده است.به گزارش "ورزش سه"، هویلوند در جریان دیدار دوستانه پیش فصل برابر آرسنال که در تور آمریکا برگزار شد دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا به حال نتوانسته است در زمین حاضر باشد و در فصل جدید حتی یک بار هم برای یونایتد به میدان نرفته است.

کادر پزشکی یونایتد در آن زمان اعلام کرده بودند که احتمالاً این بازیکن می‌تواند پس از وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر در ترکیب شیاطین سرخ به میدان برود و هواداران این تیم منتظر بودند که او را هفته آینده برابر ساوتهمپتون در ترکیب تیم‌شان ببینند.

اما حالا ای‌اس‌پی‌ان خبر داده است که تاریخ بازگشت این بازیکن ممکن است باز هم به تاخیر بیفتد چون کادر پزشکی یونایتد به هیچ وجه مایل به عجله برای حضور او در ترکیب نیست و به این شکل می‌خواهد از تکرار این مصدومیت جلوگیری کند.

شرایط و آمادگی هویلوند در آستانه بازی هفته آینده با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما کادر فنی و کادر پزشکی به توافق رسیدند که هیچ ریسکی روی این بازیکن انجام ندهند و در صورتی که او هنوز به اوج آمادگی نرسیده باشد از ترکیب بیرون خواهد ماند و باید فعلاً روی طی کردن کامل روند درمانش تمرکز کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها