به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۹۰۲۷۰

هانسی فلیک به خیرونا پناه برد

هانسی فلیک به خیرونا پناه برد
گروه ورزشی: هانسی فلیک که تمام هفته‌های گذشته را در بارسلونا مشغول بود تا تیمش را به بهترین شکل مهیا کند، در چند روز اخیر به سواحل خیرونا برای استراحت پناه برد.به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک با استفاده از وقفه فیفا دی، به بازیکنانش استراحت داده بود و خودش نیز با خانواده به یافرانک از توابع خیرونا رفت. منطقه‌ای ساحلی و اقامت در هتلی با چشم‌اندازی عالی به دریا.

فلیک در هتلی متعلق به خانواده مادری جولیا ویگاس، همسر تیاگو آلکانتارا اقامت داشت که تابستان امسال به عنوان دستیار در کادر مربیگری فلیک مشغول به کار بود. تصاویری از فلیک که یکی از نوه‌هایش را در آغوش گرفته بود، نیز شکار شده و مربی بارسا با استقبال خوبی از سوی مردم نیز مواجه شد. آنجا همه از مربی آلمانی عکس و امضا می‌خواستند.

اما روزهای استراحت به پایان رسیده زیرا بارسلونا عصر امروز به تمرینات بر می‌گردد. فلیک که باتری‌هایش را شارژ کرده باید تیمش را در جدالی سخت برابر خیرونا مهیا کند. دیداری که یکشنبه بعد در ورزشگاه مونتولیوی برگزار خواهد شد.

فلیک دیروز به بارسلونا برگشت، زیرا نمی‌خواست بازی تیم دوم بارسا با هدایت جولیانو بلتی را از دست بدهد. سرمربی آلمانی با همراهی بویان کرکیچ، یکی از اعضای تیم مدیریت ورزش، بازی ستاره‌های آینده بارسلونا را به صورت زنده دنبال کرد. فلیک معمولاً مسابقات بارسا اتلتیک را در صورتی که برنامه او اجازه می‌دهد از نزدیک تماشا می‌کند تا استعدادها را برای تیم خودش شناسایی کند. تیمی که در دو سال گذشته به خوبی توانسته تیم اول بارسا را از نظر بازیکن تامین کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها