به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۹۰۲۶۷

این لحظه عالی را مدیون یک نفر هستم

این لحظه عالی را مدیون یک نفر هستم
گروه ورزشی: خوسلو بعد از گلزنی و درخشش برابر سوئیس از لوئیس دلافوئنته تشکر کرد که همچنان روی او حساب می‌کند.به گزارش "ورزش سه" خوسلو که برای ادامه فوتبالش از رئال جدا شد و به قطر رفت، دیشب برای اسپانیا به میدان رفت و گل اول تیمش را نیز به سوئیس زد (برتری 1-4). بسیاری تصور می‌کردند دوران بازی‌های ملی خوسلو در تیم ملی تمام شده اما دلافوئنته نشان داد که همچنان روی مهاجم بلندقامت خود حساب می‌کند و او دیشب پاسخ اعتماد مربی‌اش را با گل داد.

خوسلو روی ارسال یامال با ضربه سر گل زد و به شکلی ویژه نیز آن را جشن گرفت. ستاره سابق رئال در مورد شادی گلش گفت: «این جشن گل به منزله قدردانی از مربی بود که همچنان روی من حساب می‌کند. او قبل از یورو 2024 نیز به من اطمینان کرده بود و می‌خواستم به این شکل تشکر کنم. من این لحظات عالی را مدیون دلافوئنته هستم. هر بار که فرصتی پیدا می‌کنم از آن استفاده می‌کنم، برابر سوئیس نیز کاری که بر عهده من گذاشته شده بود را انجام دادم.»

خوسلو ادامه داد: «شرایط تیم ملی بسیار خوب است. مربی به همه بازیکنان فرصت می‌دهد و این فوق‌العاده است. تنها باید پاسخ اعتمادها را داد. این بازی بسیار سختی بود و 70 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم. تیم نشان داد می‌توان 10 نفره نیز قاطع برنده شد. باور کنید این اصلا کار ساده‌ای نیست.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها