E_DOC_LOCATION_20_BLOCK}'; $conf['doc']['blocks'][29] = '{TOP_DOCS_VISIT_MAIN_BLOCK}'; $conf['doc']['blocks'][30] = '{TOP_DOCS_COMMENT_MAIN_BLOCK}'; ?> دورهمی اتباع در تهران که مردم را عصبانی کرد - بهار نیوز
 
به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۴۹۰۹۱۹

دورهمی اتباع در تهران که مردم را عصبانی کرد

دورهمی اتباع در تهران که مردم را عصبانی کرد
گروه فیلم: تصاویری از افتتاح یک رستوران افغانستانی در تهران منتشر شده که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.قابل ذکر است که ورود اتباع غیرقانونی به یکی از مسائل و معضلات مهم کشور تبدیل شده است. در ارتباط با این موضوع وزیر کشور وعده داده که به زودی طرح ساماندهی و اخراج اتباع آغاز می‌شود.
....
مرجع : برترین ها
برچسب ها: اتباع افغانی
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۶-۳۱ ۰۷:۵۷ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


ناشناس
United States
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ۱۳:۱۵
ورود اتباع از دسته گلهای دولت خدا بیامرز رییسی بود که تو سدا و صیما کارشناس مذهبی آوردن ، افغانی ها رو برای حل مشکل رای دعوت کردند و دولت هم مرز رو باز گذاشت تا سیل این مهاجرین بی سوادِ بی تخصص ِدعوت شده با سنین مختلف بدون شناسایی وارد کشور بشن و سر سفره کارگر و محرومین کشور چمباتمه بزنن !! این تاج افتخار تا سالها و بلکه نسلها گریبان گیر کشور مردم خواهد بود !! (441454)
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ۲۳:۰۵
بس کنید. دست بردارید از این هم نفرت پراکنی و ناسیونالیست بازی. (441470)
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ۰۸:۰۴
چرا علکی جو میدین. مردم تهران اونقدر با شعور و فرهنگ هستند که از این مسائل عصبانی نشوند. چرا باید عصبانی شوند. در همه ملیتها و اقوام بد و خوب هست. افغانستانیهای ایران اکثرشون خوب و زحمت کش هستند چرا نباید از زحمت خودشان بهرمند و شاد باشند. شادی آنها شادی ما هم هست. بله مردم از مسئولان، مدیران ارشد، عصبانی هستند چون ..... چون رانت خوارند، چون وام کم بهره برای خودشان دارند و هزاران چون و چرای دیگر...... (441477)
marzieh
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ۱۷:۰۲
مشکل افرادی هستند که غیرقانونی اومدن ایران با همون تفکرات طالبانی، اینا که تو فیلم هستند همشون به نظر میرسه قانونی اومدن تیپ و قیافشون هم نرمال هست. (441555)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها