به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۹۱۴۰۱

لیست بهترین مراکز امداد مدیران خودرو در تهران

گروه کسب و کار:
امداد خودرو آسان موتور
امداد خودرو آسان موتور
 یکی از مراکز معتبر در تهران که خدمات سرویس و تعمیرات خودروها را انجام می‌دهد، امداد مدیران خودرو در تهران نام دارد. شعبه‌های متعددی از این مرکز در استان تهران مشغول به فعالیت هستند. اگرچه تمامی این مراکز کیفیت خدمات بسیار بالایی دارند ولی ما در این مطلب می‌خواهیم لیست بهترین مراکز امداد مدیران خودرو در تهران را در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر ساکن تهران هستید، حتماً این مطلب را از با دقت مطالعه کنید چون به هر حال هر کسی وسیله نقلیه دارد، باید شماره مراکز معتبر و شناخته شده جهت سرویس و تعمیرات خودرو را در گوشی خود داشته باشد.

امداد مدیران خودرو
اولین مرکز معتبر و باسابقه که به عنوان یکی از بهترین مراکز جهت سرویس و عیب‌یابی خودروها در تهران شناخته شده است، امداد مدیران خودرو نام دارد. اما دلیل رسیدن به چنین جایگاهی چیست؟ کافی است خدمات این مرکز را بررسی کنید:

•    تمامی تعمیرکارانی که در این مرکز فعالیت دارند، متخصص در زمینه تعمیرات انواع خودرو هستند. امداد مدیران خودرو دوره‌های تخصصی را در بازه‌های منظم برای تکنسین‌های خود برگزار می‌کند تا دانش آن‌ها برای سرویس و تعمیرات انواع خودرو، کاملاً به روز باشد. این مسئله باعث ارتقای کیفیت خدمات این مرکز و اعتبار آن شده است.
•    تمامی خدمات مربوط به باتری شامل شارژ کردن باتری، سرویس کردن آن و یا تعویض باتری منقضی شده بر روی خودرو، توسط امداد مدیران خودرو انجام می‌شود.
•    تمامی قطعات که در داخل این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرند، حتی باتری‌هایی که بر روی خودرو نصب می‌شوند، کاملاً اصل هستند. تعمیرکاران در امداد مدیران خودرو گارانتی قطعات و باتری‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا از این طریق بتوانند کیفیت کاری خود را تضمین کنند.
•    برای پنچرگیری خودرو اصلاً نیازی نیست که خود شما شخصاً دست به کار شوید. به خصوص اگر شما به عنوان یک خانم دچار این مشکل شده‌اید، کافی است با امداد مدیران خود را تماس بگیرید. پنچرگیری سیار آمده ارائه خدمات برای شما عزیزان است.
•    جالب است بدانید این مرکز بنزین سیار را نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته است. حتی اگر در اطراف شهر تهران هستید، با تماس با امداد مدیران خودرو می‌توانید از خدمات بنزین سیار استفاده کنید.
•    فراموش نکنید برای جابجایی خودروهای آسیب‌دیده یا برای جابجایی تعداد زیادی خودرو از یک محل به محل دیگر، نباید به هر مجموعه‌ای اعتماد کنید. امداد مدیران خودرو یدک کش‌ها و کفی خودروبر حرفه‌ای،مجهز و کاملاً استاندارد را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.
•    کلیه خدمات شامل سرویس، تعمیرات، کفی خودروبر و یدک‌ کش که توسط امداد مدیران خودرو همچون امداد کرمان موتور ارائه می‌شوند، تضمین شده هستند. یعنی به شما ضمانتنامه تحویل داده خواهد شد.

امداد آسان موتور
در لیست بهترین مراکز امداد خودرو در تهران، نام امداد آسان موتور نیز می‌درخشد. این مجموعه با تیم حرفه‌ای که از کارکنان متخصص و کاربلد در کنار خود دارد، توانسته است به عنوان مجموعه خوشنام شناخته شود. از جمله مهمترین خدمات امداد آسان موتور عبارتند از:

·       تعمیرات و سرویس خودرو را با امداد آسان موتور در محل تجربه کنید.
·       برای خدمات امداد باتری شامل شارژ کردن باتری، سرویس و تمیز کردن آن و یا تعویض باتری با یک باتری سالم و دارای گارانتی، بر روی کمک امداد آسان موتور حساب کنید.
·       به جای اینکه خودتان را درگیر پنچرگیری خودرو نمایید، اجازه دهید تکنسین‌ها در امداد آسان موتور به شما کمک کنند.
·       با امداد آسان موتور اصلاً نگران هزینه‌ها نباشید. هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود. می‌توانید فاکتور را بررسی کنید. به خصوص اگر گارانتی ماشین هنوز اعتبار دارد، تخفیف‌های خوبی عاید شما خواهد شد.
·       نگران تمام شدن بنزین نباشید. به خصوص اگر به پمپ بنزین دسترسی ندارید، می‌توانید با امداد آسان موتور تماس بگیرید تا سریعاً بنزین سیار برای شما اعزام گردد.
·       آیا نگران این هستید که اگر قطعه‌ای در موتور بسوزد قطعات چینی جایگزین آن شود؟ وقتی کار را به امداد آسان موتور بسپارید اصلاً این نگرانی معنا ندارد. چون در مرکز اصلاً قطعات چینی جایگاهی نداشته و شما فقط به قطعات اصلی دسترسی خواهید داشت.
·       آیا به دلیل تصادفی که کرده‌اید نمی‌توانید خودرو را جابجا کنید؟ سریعاً با امداد آسان موتور تماس بگیرید تا یدک کش به محل اعزام گردد. شاید تصادف سنگین باشد و نتوانید آن را جابجا کنید. باز هم امداد آسان موتور با اعزام کفی خودروبر، در خدمت شما عزیزان خواهد بود.
·       این مرکز در تمامی طول شبانه روز در خدمت شما است تا هر زمان به کمک نیاز داشتید، بتوانید به یک تیم حرفه‌ای دسترسی پیدا کنید.

امداد خودرو مدیران خودرو

امداد بهمن موتور
در نهایت اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین مراکز امداد خودرو در تهران را به شما معرفی کنیم، بد نیست نگاهی به خدمات امداد بهمن موتور نیز داشته باشیم. این خدمات عبارتند از:
•    به جای اینکه شما به امداد بهمن موتور مراجعه کنید، با این نمایندگی تماس می‌گیرید تا تعمیرکار به خانه محل کار شما بیاید.
•    به جای اینکه بخواهید خود شما پنچرگیری را انجام دهید، می‌توانید کار را به امداد بهمن موتور بسپارید. تعمیرکار این کار را برای شما در هر زمان از شبانه روز انجام می‌دهد.
•    به جای اینکه دغدغه تعویض قطعات را داشته باشید، سرویس و تعمیرات را به امداد بهمن موتور بسپارید تا مطمئن شوید اگر نیاز به تعویض قطعات بود، فقط قطعه اورجینال بر روی موتور نصب می‌شود.
•    نگران خدمات مربوط به باتری نباشید. حتی اگر نیاز بود باتری عوض گردد، امداد بهمن موتور به شما تعهد می‌دهد با ارائه ضمانتنامه، باتری اورجینال بر روی دستگاه نصب شود.
•    آیا می‌دانید که این مرکز خود را موظف می‌داند هزینه‌ها را طبق نرخ اتحادیه برآورد کند؟ در این صورت وقتی شما فاکتور را بررسی کنید، جزئیات در اختیار شما قرار می‌گیرد و از هزینه‌ها مطمئن خواهید بود.
•    آیا می‌دانید اگر اعتبار گارانتی خودرو هنوز پابرجا است، با ارائه آن به تعمیرکاران امداد بهمن موتور تخفیف خوبی نصب شما می‌گردد؟
•    آیا می‌دانید امداد بهمن موتور حتی در زمینه ساده‌ترین خدمات همانند پنچرگیری خودرو در کنار شما خواهد بود.
•    همچنین اگر بنزین تمام کرده‌اید، به جای اینکه دست و پای خود را گم کنید، در کمال آرامش با امداد بهمن موتور تماس بگیرید تا سریعاً بنزین سیار را برای شما اعزام کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها