به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۹۱۳۹۳

مهاجم سابق بارسا مبهوت بلینگام

مهاجم سابق بارسا مبهوت بلینگام
گروه ورزشی: داوید ویا هم به جمع تحسین‌کنندگان جود بلینگام اضافه شده است.به گزارش "ورزش سه"، بلینگام فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید و حتی تیم‌های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی بود و عملکرد درخشانی که در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت کمک بسیاری به رئال در کسب عناوین قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کرد.

این بازیکن توانست در ترکیب تیم ملی انگلیس هم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و به آنها در صعود به دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ کمک کرد. هرچند که در نهایت آنها این بازی را به تیم ملی اسپانیا واگذار کردند و بار دیگر عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند.

بسیاری از کارشناسان و ستاره‌های سابق دنیای فوتبال از تیم‌های مختلف تا به حال عملکرد این بازیکن را مورد تحسین قرار داده‌اند و حالا نوبت به داوید ویا رسیده است که در پاسخ به سوالی درباره این ستاره انگلیسی گفت: «عملکرد بلینگام در زمین خودش گویای همه چیز است. او بازیکنی واقعا فوق‌العاده است. بلینگام این توانایی را دارد که در هر پستی به میدان برود که ویژگی بسیار مهمی است و می‌تواند عملکرد خوبی هم در هر پستی داشته باشد.»بلینگام در حال حاضر مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش است و در چند هفته اخیر در ترکیب رئال مادرید به میدان نرفته اما احتمالا به زودی بار دیگر آماده بازگشت به میادین خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها