به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۹۱۳۹۴

فقط یک گل: آنچلوتی باید نگران باشد

فقط یک گل: آنچلوتی باید نگران باشد
گروه ورزشی: رئال مادرید در فصل جاری یک نقطه ضعف دارد و آن هم شروع بد در نیمه‌های اول است.به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری رئال در نیمه اول بازی‌های خود تنها یک گل از 9 گل خود را در لیگ به ثمر رسانده است. گلی که رودریگو آن را در روز اول به مایورکا زد.

تک گل، گلی که رودریگو در مایورکا در دقیقه 13 بازی به ثمر رساند، تنها گل از 9 گلی که است رئال مادرید در نیمه‌های اول لالیگا به ثمر رسانده است. یعنی 11 درصد گل‌های رئال در نیمه اول زده شده است. رئال 5 بازی در فصل جاری انجام داده، سه تا را برده و در دو بازی متوقف شده اما فقط یک گل در نیمه اول به ثمر رسانده است.

این رقم با گل‌هایی که رئال در نیمه‌های دوم زده، تضاد دارد: رئال از دقیقه 61 تا پایان بازی 6 گل به ثمر رسانده است. سه گل در فاصله دقیقه 61 تا 75 و همین میزان از دقیقه 76 به بعد. گل اندریک به وایادولید دیر هنگام‌ترین گل این فصل رئال بوده است.البته این شرایط در نگاه اول نباید نگران کننده باشد ولی ثبت فقط یک گل در نیمه اول در 5 بازی هم پذیرفتنی نیست.

این چیزی است که به‌طور تاریخی در رئال مادرید رخ داده است. برای مثال در فصل گذشته، رئال 87 گل به ثمر رساند که تنها 35 گل در نیمه اول (40.23 درصد) بود و 52 گل در نیمه دوم به ثمر رسید. (59.77 درصد).در فصلی که بارسا در اوج پرواز می‌کند، رئال حق هیچ اشتباهی ندارد و بسیار مهم است که بازی‌ها را طوفانی‌تر شروع کرده و حتی‌الامکان بار خود را در نیمه اول ببندد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها