به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۹۱۵۶۳

تن‌هاخ تایید کرد:صبر مهاجم یونایتدتمام شده

تن‌هاخ تایید کرد:صبر مهاجم یونایتدتمام شده
گروه ورزشی: اریک تن‌هاخ تایید کرد که صبر آنتونی به خاطر شرایطش در منچستریونایتد تمام شده است.به گزارش "ورزش سه"، آنتونی که در طول دوران حضورش در منچستریونایتد ناکامی‌های زیادی را تحمل کرده و تحت شدیدترین فشارها و انتقادات بوده، این فصل هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که اعتمادی که اریک تن‌هاخ به او داشت را هم از دست داده است.

این بازیکن از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تا به حال تنها یک دقیقه در بازی برابر برایتون که با شکست یونایتد همراه شد، به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده است و پس از آن دیگر فرصتی برای حضور در ترکیب شیاطین سرخ پیدا نکرده که همین موضوع باعث ناراحتی او شده است.

بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن در روزهای اخیر مدعی شده بودند که او از وضعیتی که در یونایتد دارد به هیچ وجه راضی نیست و تن‌هاخ در گفت‌وگویی با خبرنگاران در این باره گفت: «آنتونی باید برای بازگشت به دوران اوج تلاش کند. اگر کارش را درست انجام دهد، فرصت رقابت با بقیه را خواهد داشت.

دیگر بازیکنان عملکرد خوبی دارند و در تیم تلاش می‌کنند. آنتونی هم باید در تمرینات نشان دهد که شایستگی‌اش را دارد. او باید بهتر از بقیه باشد. البته که صبرش تمام شده است. او می‎‌خواهد بازی کند اما برای رسیدن به هدفش باید بجنگد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها